Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 {Open} For Heaven's Sake, Damn You !

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daesung

Daesung


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 28-05-14
Leeftijd : 23

Profile
Age: ✰25✰
Work: ✰Singer K-POP, Bigbang✰
Partner: ✰My partner's name is Freedom✰

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptyza mei 31, 2014 12:45 am



Hij glimlachte lichtjes "Maar dan heb je het koud, dat wil ik ook niet." Hij fronste kort, grinnikte toen en schudde zijn hoofd. "Rustig maar, ik heb het nie koud. Leg het nu maar onder je hoofd." Hij grijnsde vriendelijk en knikte. Hij wilde altijd mensen helpen, en al helemaal als het vrienden waren. "En ik wil toch niet dat jij je hoofd beschadigd aan een harde bank?" Hij lachtte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yj

Yj


Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 23-05-14

Profile
Age: 19 years
Work: Student~Musician/Artist
Partner: I'm scared .. Scared that you're not the one who loves me too ❤

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptyza mei 31, 2014 8:05 am


Ze keek hem licht glimlachend aan. "Liever mijn hoofd bezeren aan een bank dan een vriend kou laten lijden." grinnikte ze, maar legee zijn jas toch onder haar hoofd. De wind waaide zachtjes en blies haar haar voor haar ogen, dat ze met een scheve lip weg probeerde te blazen. Toen die actie mislukte, schokschouderde ze al liggend, en gaf het op. Dan Daesung maar met zwarte strepen voor zien. Yj grijnsde even, en besloot hem iets heel randoms te vragen, hun gesprek was toch al randol genoeg. "Daesung, zeg nou eens eerlijk, heel eerlijk," begon ze, hopend dat hij ook écht eerlijk ging zijn. "Wat vind je van tattoos, en piercings?" ze glimlachte kort, maar dat vervaagde, omdat ze hoopte dat hij niet zou liegen zodat hij haar niet kwetsen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daesung

Daesung


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 28-05-14
Leeftijd : 23

Profile
Age: ✰25✰
Work: ✰Singer K-POP, Bigbang✰
Partner: ✰My partner's name is Freedom✰

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptyza mei 31, 2014 4:06 pm



"Liever mijn hoofd bezeren aan een bank dan een vriend kou laten lijden." Hij grijnsde even scheef. "Ik denk precies andersom." Hij glimlachte toen hij zag dat Yj toch het vest onder haar hoofd legde. Hij grinnikte terwijl hij toekeek hoe de wind haar haren voor haar ogen blies. "Daesung, zeg nou eens eerlijk, heel eerlijk," hij fronste. Ging er nu een hele creepy vraag komen? "Wat vind je van tattoos, en piercings?" oke goed. Geen 'wanneer-was-je-eerste-keer-vraag' Hij was even stil, maar bleef glimlachen. "Beide vind ik best awesome. Ooit wil ik een tatoeage, ooit als ik het durf." Hij lachte kort. "En piercings.. Zelf heb ik in m'n oren.. Does that count?" Hij voelde even aan een kruisvormig bedeltje van een van zijn oorbellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yj

Yj


Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 23-05-14

Profile
Age: 19 years
Work: Student~Musician/Artist
Partner: I'm scared .. Scared that you're not the one who loves me too ❤

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptyza mei 31, 2014 8:36 pm




Grinnikend keek Yj toen hij zei dat hij het allebei awesome vond. Ze draaide haar hoofd was schuin, en moest grijnzen bij het idee van Daesung met een tattoo. "Fair enough," lachtte ze, duidend op zijn oorbellen. Zelf veegde Yj haar haar achter haar rechteroor, en wees. "Does this count?" vroeg ze licht grinnikend, toen de earladder zichbraar werd. Kinderen hen reactie hierop was altijd zo goddelijk, zoals "Een oor vol ringen, ieuwwwwwh, dat is eng, mama !!". Het meisje wreef even door haar ogen, en keek licht vermoeid naar de lucht. "En tattoo. Wel jah. Er valt moeilijk langs te kijken in de zomer denk ik zo,"   Ze wees op een of andere manier op haar rug. "Van wat zou je een tattoo willen dan?" vroeg ze nieuwsgierig, en ging wat rechter zitten.

-Nu heb ik ook zo'n fancy kader xD
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Daesung

Daesung


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 28-05-14
Leeftijd : 23

Profile
Age: ✰25✰
Work: ✰Singer K-POP, Bigbang✰
Partner: ✰My partner's name is Freedom✰

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptyzo jun 01, 2014 4:30 am



"Fair enough," hij volgde haar hand naar haar oor "Does this count?" Hij glimlachte breed. "Awesome!" Meende hij. In de band waarin hij zat hadden ze bijna allemaal wel tatoeages, en zo niet hadden ze wel oorbellen of zoiets. Hij vond het alleen maar leuk. Maareh, een tatoeage zelf nemen, daar moest hij nog even goed over nadenken. "En tattoo. Wel jah. Er valt moeilijk langs te kijken in de zomer denk ik zo,"  hij grinnikte "alleen maar leuk.. Tatoeages zijn juist stoer. Sommige mensen denken daar anders over maar die zijn gewoon raar~" Hij lachte even. "Van wat zou je een tattoo willen dan?" Daesung dat na. Hmn.. Goeie vraag.. "Tekst denk ik... I n het Zuid-Koreaans of Japans ofzo." Hij haalde zijn schouders op "Weet nog niet." Hij grijnsde even.


+Fancy kader swek~
Terug naar boven Ga naar beneden
Yj

Yj


Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 23-05-14

Profile
Age: 19 years
Work: Student~Musician/Artist
Partner: I'm scared .. Scared that you're not the one who loves me too ❤

{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Emptydo jun 05, 2014 4:56 am




Yj glimlachte bij zijn antwoord. "Ik heb op mezelf beslist, enk niet dat mijn ouders het oké gevonden hadden, een rug vol met een tattoo," antwoorde ze eerlijk. "En een tekst, oehh. Ik ga binnenkort nog een tekst laten plaatsen." Even veegde ze weer haar voor haar zicht uit, en hees zichzelf op, zodat ze weer in kleermakerszit zat. Een steek hoofdpijn doorboorde haar hersenen, maar ze ademde diep uit, en tastte naar haar blik energiedrank, waarvan ze een grote slok nam. "Zuid-Koreaans .. Lijkt me leuk." zei het meisje met een glimlach.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} For Heaven's Sake, Damn You !   {Open} For Heaven's Sake, Damn You ! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} For Heaven's Sake, Damn You !
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Open} It's better to burn out than fade away {Open}
» {Open} Be my guest
» Burn -open-
» I love it when I get to see you ~ Open
» Lost in the woods.. ~ Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Royal Cinema-
Ga naar: