Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pardon me!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 24-05-14

Profile
Age: 25 years
Work: [current] none; [previously] bodyguard
Partner:

Pardon me! Empty
BerichtOnderwerp: Pardon me!   Pardon me! Emptyza mei 24, 2014 8:25 am

I came here for sanctuary
away from the winds and the sounds of the city

Alles leek tot nu toe mee te zitten. Geen reporters, geen lastige mensen. Gewoon privacy, heerlijke privacy. Al een paar weken had Christopher zijn intrek genomen in de stad genaamd Mistlake, in een middelgroot huisje, dat hij betaald had met zijn gespaarde geld. Een nieuwe baan had hij nog niet, maar hij wist dat zijn spaargeld niet voor eeuwig zou blijven bestaan. Met een zucht haalde hij zijn hand door zijn eeuwige warrige haar. Hij had niet eens iets te horen gekregen van d'r. Niet dat het handig was voor hen beiden, maar zo leek het alsof ze ook geen ene reet gegeven had om hun liefde. Als het liefde was tenminste..? Christopher beet aarzelend op zijn liep en boorde zijn blik in de grond.

Met een wat verbitterd looppasje liep hij de straat af die vol zat met mensen in het gezellige zonnetje en sloeg af naar een smal donker steegje. Hij plaatste een been tegen de stenen muur en ging met zijn hand door het leren jackje dat hij aan had. Al snel omsloten zijn vingers zich rond een sigaret en glipte zijn andere hand naar zijn aansteker. Heel snel stak hij het ding tussen zijn tanden en maakte met een kommetje van zijn handen, zodat het kleine vlammetje niet meteen zou doven, en stak zo zijn sigaret aan. Terwijl een zucht zijn mond verliet, kwam er gelijk een wolk rook uit zijn neusgaten. Oh god, hoe hij hier wel niet naar had gesnakt.De jongeman hield de sigaret tussen zijn tanden en kwam het steegje weer uit. Gelijk nam hij een plekje op een wat leegstaand terrasje en liet zich onderuit zakken in zijn stoel, terwijl hij af en toe een trekje nam.

| o p e n |

Terug naar boven Ga naar beneden
Yj

Yj


Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 23-05-14

Profile
Age: 19 years
Work: Student~Musician/Artist
Partner: I'm scared .. Scared that you're not the one who loves me too ❤

Pardon me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me!   Pardon me! Emptyza mei 24, 2014 9:51 am

Yj zat al een tijdje met haar schetsblok op haar schoot rond te kijken. Haar potlood lag losjes in haar hand, en in stilte was ze een vogel aan het observeren. Toen die opfladderde zuchtte het meisje geërgerd, en hees zich op. Zo'n vijf meter verderop zag ze een man uit een steegje komen, sigaret in zijn mond. Als gewoonte dook ze met haar hand in het zakje van haar leren vestje, op zoek naar haar pakje sigaretten. Tot haar spijt vond ze enkel haar aansteker met het Nirvana logo op, en zuchtend stak ze die terug. Yj stak haar schetsblok weg, en volgde met haar grijze blik de jongeman. Haar vestje had ze uitgedaan, en boven haar zwarte top kwam nog een deel van de tattoo uit die haar rug bedekte. Haar rugzak hing lostjes op haat rug. Het meisje liep glimlachend op de man af, en met een vriendelijke toon begon ze tegen hel te praten. "Goededag, meneer," begon Yj. "Het is misschien een rare vraag, maar mijn sigaretten zijn op en ik zou niet weten waar ik er zou kunnen kopen," Ze draaide met de punten van haar laarzen, en keek hem een beetje beschaamd aan. "Zou ik er ééntje van u kunnen overkopen?" Yj keek hem hoopvol aan, waarna ze even scheel naar het steentje op haar neus keek, maar daarna weer naar de man met het warrige haar. "Alstublieft." besloot ze, om nog net iéts hoopvoller te klinken.

+Als ik mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 24-05-14

Profile
Age: 25 years
Work: [current] none; [previously] bodyguard
Partner:

Pardon me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me!   Pardon me! Emptyza mei 24, 2014 11:15 am

I came here for sanctuary
away from the winds and the sounds of the city

Alert schoot hij overeind toen hij een beweging opmerkte via zijn ooghoeken. Was het een serveerster die hem kwam melden dat roken hier ook al was verboden? Of gewoon iemand die kwam klagen? Christopher, die met zijn sigaret eigenlijk nooit kon klagen, zuchtte even vermoeid en rechtte zijn rug tegen de rugleuning van zijn stoel. "Goededag, meneer," Het meisje was nu voor hem komen staan en Christopher wierp haar een uiterst onschuldig en zonnig glimlachje toe. "Het is misschien een rare vraag, maar mijn sigaretten zijn op en ik zou niet weten waar ik er zou kunnen kopen," In zichzelf haalde hij opgelucht adem. Thank God. "Zou ik er ééntje van u kunnen overkopen?" Wat verbaasd hief hij zijn wenkbrauwen op en hield zijn hoofd ietsje scheef. Wat had ze zojuist gevraagd? "Alstublieft." Christopher's glimlach veranderde in een wat warmere en hij haalde zijn pakje sigaretten uit zijn zak en legde het op tafel. "Weet je wat?" Begon hij op zijn gewoonlijke hartelijke toon. "Als je me gezelschap houdt in dit zonnetje, mag je hem gratis hebben." Lachend blies hij een rookwolk naar de grond en keek naar het nog vreemde meisje voor hem.

| ofc! (: |

Terug naar boven Ga naar beneden
Yj

Yj


Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 23-05-14

Profile
Age: 19 years
Work: Student~Musician/Artist
Partner: I'm scared .. Scared that you're not the one who loves me too ❤

Pardon me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me!   Pardon me! Emptyza mei 24, 2014 11:39 am

De jongeman zei dat als ze hem gezelschap hield, ze de sigaret gratis mocht hebben. Met lichte twijfel liet ze haar rugzak op de grond, naast de tafelpoot, glijden, en trok de stoel achteruit. Ze glimlachte, en schoof toen ze zat haar stoel korter naar de tafel toe. De zitting prikte door het dunne stof van haar halfgescheurde panty door, en ze schoof wat heen en weer over haar stoel, tot ze tenslotte haar vest onder haar achterwerk legde. Ze bekeek de man voor haar even, en besloot dat hij er vertrouwbaar genoeg uit zag. "Euhm, ik ben Yj, aangenaam," stelde het meisje zich voor, met een blik op haar handen, die ze weer aan het wringen was. Het was een soort tik, haar vingers kraken of met haar handen wringen. Zacht legde ze hen dus maar op tafel, en keek de man tegenover haar even glimlachend aan. Het was leuk dat hij geen 'hier, en nou snel wegwezen, creep'- indruk uitstraalde, en Yj vond dat hij een vriendelijke blik in zijn ogen had. Even verfoeide ze zichzelf voor het feit dat ze de laatste tijd veel te vaak rookte en dronk, en ook al gaf ze niet veel over anderen hen mening, ze wou niet als het verslaafde kind over komen. Als ze niet dronk of een sigaret kon roken werd ze weer zo chagerijnig. Het donker gekleede meisje bukte zich even over de zijleuning van haar stoel, en viste haar mobiel en portefeuille uit haar rugzak. Voorzichtig legde ze die neer, en keek weer even vluchtig naar de man voor haar. Yj hoopte dat hij al op een serveerster gewenkt had, want buiten zin in een sigaret kwam de behoefte aan wat alcohol ook weer boven water drijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pardon me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me!   Pardon me! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pardon me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Time Plaza-
Ga naar: