Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 3:22 am

Met zijn handen nonchalant in zijn broekzakken liep hij over het gras. Zijn zwarte haar met rode plukken hing zoals altijd asymmetrisch over één oog. Geen expressie was op zijn gezicht te lezen. Een gehumeurde grom kwam uit zijn keel toen twee kinderen, rond de vijf, langs hem heen renden. "Rotkoters." Fluisterde hij, en toen ze weer voorbjj renden een voet uit stak zodat een van hen viel. Hij grijnsde kort toen hij zag dat het kind begon te snotteren en liep weer verder. Zijn zwarte leren jack hing open. Daaronder had hij een zwart slobberig shirt, een donkerrode broek aan zijn benen en zwarte gympen. Toen hij een bal tegen zijn voet voelde rollen en opkeek, zag hij een groep jongens staan zwaaien, willend dat hij de bal terug zou schoppen. Hij gromde weer en stapte achteruit, voor hij weer terug stapte en een harde trap tegen de bal gaf. Hij grinnikte toen de bal tegen een van de jongens opknalde. Toen hij omdraaide voelde hij meteen iemand tegen zich opbotsen. Met een glare keek hij naar de persoon "Heb je een probleem, idioot?" Siste hij grommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 3:54 am

Een bijzonder leuke man van gemiddelde leeftijd liep rustig wat rond, en merkte plots een irritant kereltje op dat een kind liet vallen, en even later zag Gerard de jongen een bal tegen een ander trappen. Toen de jongen tegen hem opbotste, en sissend hoorde vragen of hij een probleem had, keek de momenteel zwartharige man hem halflastig aan. "This is why teenagers scare the living shit out of me." mompelde hij, en richtte zijn ogen op naar de hemel. "Je kan mensen ook wat vriendelijker aanspreken, jongeheer." zei hij, en keek de jongen aan, met een kwaad gevoel in zijn buik.

-If I may ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 4:17 am

Langzaam vernauwde Drake zijn ogen terwijl hij zijn handen uit zijn zakken haalde. Die blik van de man voor hem beviel hem niet. Zeker niet. "This is why teenagers scare the living shit out of me." Spottend rolde hij zijn ogen. "Good." Antwoordde hij kortaf en bleef de persoon voor hem met een vijandige glare aankijken. "Je kan mensen ook wat vriendelijker aanspreken, jongeheer." Hij grijnsde even spottend maar kreeg toen zijn sassy blik weer terug. Geirriteerd trapte hij een klein steentje weg, en volgde die even met zijn blik voor hij weer terug keek. "Het enige wat jij kan krijgen is een tik tegen dat verrotte hoofd van je." Antwoordde hij in een pissige stem en stapte lichtjes naar achteren, puur om de man voor hem beter te kunnen bekijken. Hij stopte zijn handen weer in zijn zakken en trok spottend een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 5:10 am

Met een opgetrokken wenkbrauw keek Gerard de jongen aan. "Wel wel." zei hij, en knikte met zijn hoofd. "Stoere praat, meneer." Lastig keek hij de jongeman aan, en bedacht dat die jongen het niet moest wagen hem met een vinger aan te raken. "Zou je zo vriendelijk willen zijn je naam  te vertellen?" vroeg hij, rekening houdend met het feit dat de kerel 'nee' zou kunnen zeggen. Hij had Gerard echt pissed gemaakt, en lastig keek hij de jongen aan.

+
Gerard is the sass queen already !:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 7:20 am

"Wel wel." Tsk. Deze gast waarvan Drake de naam nog niet eens wist was hem al goed aan het irriteren. Geen idee waarom, hij was gewoon vervelend. "Stoere praat, meneer." Hij rolde zijn ogen spottend. "Mhm. Sure." Antwoordde hij luchtig en keek eens droog rond. Damn, hij moest zich niet zo laten opfokken. Maar hij kom het niet helpen, deze dude irriteerde hem gewoon. "Zou je zo vriendelijk willen zijn je naam  te vertellen?" Even balde hij zijn handen tot vuisten en als blikken konden doden zou het stuk gras waar hij naar toe keek nu vermorzeld zijn. Ruw keek hij weer naar de gozer voor hem. "Xavier." Antwoordde hij. Meestal zou hij zijn tweede naam gebruiken, gewoon omdat hij niemand hier vertrouwde, en niemand hem vertrouwde. "En jouw naam is zeker Struisvogel?" Voegde hij er nog geïrriteerd aan toe. Even richtte hij zijn blik op een meisje, waardoor hij even moest grijnzen. Dat meisje had ooit geloofd dat hij de ware voor haar was, en zo had hij zich ook gedragen. Totdat hij haar bekend maakte dat het allemaal een grap was. Hij had het meisje haar hart gebroken. Deed het hem iets? Neuhh.. Het meisje zag hem ook, en snel draaide ze zich om om weg te gaan. Drake grinnikte voor hij terug naar Struisvogel keek.

-bwahahaha die gif XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 9:26 am

"Als Frankie maar hier was," dacht de middeljarige man, en staarde naar de jongen die zich voorgesteld had als Xavier. Bij de 'struisvogel'-vraag, schudde hij zijn hoofd, en keek de jongen aan. "Momenteel ben ik toch eerder een zwarte panter denk ik dan." zei hij, duidend op zijn haar. "Al ben ik soms ook een rode kever. Of een sneeuwman." Hij keek de jongen even aan, en vroeg zich af of hij de band zou kennen waar Gerard lid van was, tot ze opsplitste. Wat dan ook, Xavier was niet symphatiek, dus vragen ging de zwartharige man het niet. Toen hij Xavier naar een meisje zag grijzen, en zij keek beledigd weg, voelde hij al dat er wat mis was. "Ik wed dat je haar pijn gedaa hebt, te zien aan haar gezichtsuitdrukking."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptyma jun 02, 2014 9:53 am

Langzaam haalde hij zijn handen uit zijn broekzakken en wreef met een hand in zijn nek, zijn blik nog steeds strak op de man voor hem gericht. "Momenteel ben ik toch eerder een zwarte panter denk ik dan." Spottend grijnsde hij even. "Jaja, tuurlijk. Rawr." Spotte Drake. "Al ben ik soms ook een rode kever. Of een sneeuwman." Hij knikte "Een kever kan ik me nog wel voorstellen, ja." Zei hij droog en keek weer kort naar het meisje wat zich uit de voeten aan het maken was. Hij grinnikte weer voor hij terug keek naar de dude. "Ik wed dat je haar pijn gedaa hebt, te zien aan haar gezichtsuitdrukking." Nonchalant haalde hij zijn schouders op en stopte zijn handen terug in de broekzakken van zijn donkerrode broek. "Like I care." Antwoordde hij kortaf en keek weer wat geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydi jun 03, 2014 4:04 am

Gerard balde zijn vuisten, maar stak die daarna in de zakken van zijn zomerjasje. De man draaide zijn tong tien keer rond in zijn mond, kwestie van scheldwoorden inslikken. Na die tien keer, besloot hij nog tien keer te draaiden met zijn tong. Toen slikte hij kalm, en rolde zijn ogen. "Je ouders hebben je duidelijk verkeerd opgevoed." zei hij op kille toon, en keek de jongen strak en lastig aan. "And I do care, kid." Nu was Gerard pas pissed, en kort keek hij de jongen aan, waarna hij hard zijn handen tot vuisten kneep, tot zijn knokels wit werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydi jun 03, 2014 6:02 am

Zwijgend keek hij toe hoe de man voor hem zijn handen tot vuisten balde. Even grijnste hij uitdagend. "Je ouders hebben je duidelijk verkeerd opgevoed." Hij gromde diep bij de kille toon die gebruikt werd "Als je nog een keer mijn ouders probeert te beledigen sla ik die lege kop van je romp af." Dreigend stapte hij weer dichterbij en keek de man recht aan, een doodse blik in zijn ogen. "And I do care, kid." Hij bleef grommen. "I don't give a shit about your opinion, you son of a bitch." Siste hij, al kwaad aan het worden. Net als de andere man balde hij zijn vuisten en keek hem dreigend aan, zijn zwart met rode haar weer over zijn oog vallend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydi jun 03, 2014 6:26 am

Hij begon zich echt op te jagen in het taalgebruik van de jongen, en strak staarde hij die aan. "Als jij niet op je taal tegenover mij gaat letten, dan kan je het ook mooi tegen de politie gaan uitleggen dat je mijn 'lege kop van mijn romp af gaat slaan." zei Gerard, met een gemaakt glimlachje. Xavier was écht vervelend.

+Wooh, Drake heeft niet alleen Gerard pissed gemaakt *stuurt zelf woedende blik op Drake* Nobody may call him son of a bitch ! :C xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 7:34 am

"Als jij niet op je taal tegenover mij gaat letten, dan kan je het ook mooi tegen de politie gaan uitleggen dat je mijn 'lege kop van mijn romp af gaat slaan." Spottend lachte Drake. "Waarom bel je dan niet gelijk je mama om bij haar uit te huilen?" Spuugde hij grijnzend. "Ik ben niet echt onder de indruk van de politie. Je betaalt ze iets en ze laten je gaan." Hij maakte een fake glimlachje. "Ga je me nu met rust laten? Je bent nogal irritant." Hij draaide zich om, stopte zijn handen diep in zijn zakken en begon weg te lopen, zijn oren gespitst zodat hij het kon horen als de man een beweging zou maken. Rustig pakte hij zijn telefoon, tikte de code in en scrolde wat. Hij grijnsde.

-oops D: Drake is echt lijp T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 7:46 am

Seriously? Gerard keek naar de jongen zijn rug, hij liep naar hem toe, legde zijn hand op zijn schouder, en trok hem met zijn gezicht naar het zijne. "Luister nou's even, Xavir, of wie je ook zijn mag," woede in zijn stem was licht hoorbaar, maar meer irritatie. "Ik niets over jou ouders, jij niets over mijn moeder en familie. En niks over mijn oud-bandleden, of ik ga écht lastig worden." Tieners maakte hem echt bang, wat een stel enge idioten! Met een steek van heimwee naar het verleden dacht hij aan My Chemical Romance, aan de muziek die ze maakte, The Black Parade. Zonder het te beseffen begon hij het ritme te neuriën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:13 am

Even werden zijn ogen groot toen hij een hand op zijn schouder voelde. Toen hij Gerard's gezicht weer zag kreeg hij een scherpe blik in zijn ogen, al ging er een rilling over zijn rug. Te. Dichtbij. "Luister nou's even, Xavir, of wie je ook zijn mag," voor een keer bleef hij stil en wachtte tot de man doorging. "Ik niets over jou ouders, jij niets over mijn moeder en familie. En niks over mijn oud-bandleden, of ik ga écht lastig worden." Hij gromde even. "Was je dan niet al ècht lastig?" Siste hij en duwde ruw de hand van zijn schouder. Hij keek Gerard even recht aan voor hij een stap achteruit zette. Hij klopte zijn schouder even af, alsof hij er vuil van af moest halen. Even luisterde hij naar het neuriën van hem. Hij fronste. Het kwam hem bekend voor, al zei hij dat niet. "je zit in een band dus?" Zijn blik verzachte even, misschien een seconde voor hij weer koud keek "not that i... Care." Voegde hij er aan hissend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:17 am

Hij schudde zijn hoofd. "Nee, ik zou pas echt lastig zijn mocht je mijn dochter behandelen op de manier dat je mij doet." spuwde hij naar Drake, en keek hem aan. "En ik zat in een band, My Chemical Romance is gesplit." zei hij kil. Wacht .. Misschien .. "Waarom vraag je het dan, als het je niet interesseerd? Hou je misschien van muziek?" De kille blik werd vermengd met een vraagende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:22 am

Drake sloeg zijn armen losjes over elkaar "Nee, ik zou pas echt lastig zijn mocht je mijn dochter behandelen op de manier dat je mij doet." Even keek hij Gerard zwijgend aan. "Ik hoef die chick nie eens te zien. Die is vast zoals jij." Antwoordde hij ijzig en haalde kort een hand door zijn haar. "En ik zat in een band, My Chemical Romance is gesplit." Ohja, nu wist hij het weer. Hij had daar wel van gehoord, van die band. Niet dat hij dat liet merken. "Waarom vraag je het dan, als het je niet interesseerd? Hou je misschien van muziek?" Hij gromde even en keek ruw weg "Nee." Zei hij scherp voor hij zich even ontspande en terugkeek "Misschien wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:28 am

Way grijnsde even kort. "Die chick hoeft jou ook niet te zien, ze gaat niet om met harteloze players die hun grote bek niet kunnen dimmen." zei hij poeslief, en keek Drake even in zijn ogen. Toen de jongen zichzelf ging tegenspreken, wist gerard dat hij dus wél van muziek hield. "Nou, je hoeft niet te antwoorden," begon hij. "Maar wat luister je graag?" Hij zette even een stap achteruit, en keek kort de jongen aan, waarna hij zijn mobiel even uit zijn broekzak nam om het uur te bekijken. Ohh, goed. Time enough.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:36 am

"Die chick hoeft jou ook niet te zien, ze gaat niet om met harteloze players die hun grote bek niet kunnen dimmen." Hij rolde zijn ogen. "Wat jij wilt joh." Antwoordde hij geirriteerd en knarste even met zijn kiezen. Dammit, die lieve stem van de gast was zo vervelend. "Nou, je hoeft niet te antwoorden," hij knikte "Weet ik." Bromde hij droog. "Maar wat luister je graag?" Even was hij stil en keek weg van Gerard. Hij wilde niet over persoonlijke dingen praten.. Nouja, hij wilde het misschien wel, maar hij was er niet aan gewend. "Nouja.. Kpop.. Jpop.. Soms rock.. Weet ik veel wat nog meer." Zijn stem werd scherp aan het eind van de zin. Even was hij stil en staarde naar een groepje mensen. Hij besloot het feit dat hij zelf ooit in een band had gespeeld te verzwijgen.  "Jij?" Mompelde hij uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptywo jun 04, 2014 8:45 am

De smaak van de jongen was anders maar wel oké. "Punkrock." antwoorde hij kort. Dat was zijn leven, zijn hart, zijn alles. Punkrock. De muziek had hem door de tijd van de drugsverslaving geholpen, de sigaret verslaving, zijn drankproblemen. Way hield van punkrock, zoveel als hij van zijn vrouw en dochter hield. En van zijn broer, ofcourse. En My Chemical Romance .. "Ik weet dat je 't niet wilt horen van een oude zak als mij, maar je stijl is best wel erg oké."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydo jun 05, 2014 9:29 am

"Punkrock." Hij knikte, en verzonk kort in gedachte. Een jongen uit zijn band had ook zo van punkrock gehouden. Die zou vast jaloers zijn dat hij Gerard ontmoet zou hebben. Nou, zijn bandlid mocht gerust zijn plek vervangen in dit gesprek. "Ik weet dat je 't niet wilt horen van een oude zak als mij, maar je stijl is best wel erg oké." Hij keek de man een tijdje recht aan voor hij weer scheef naar.. Njah.. Niks keek. "Bedankt.. Denk ik... Die van jou vast ook wel.. Iemand in mijn ba- naja, iemand die ik ken, hield daar ook zo van." Mompelde en haalde zijn schouders op. Opeens hoorde hij een klein belletje rinkelen, waardoor hij fronzend op keek. Een rood met wit klein poesje kwam aanrennen, een belletje aan zijn zwart met rode halsband. Drake zuchtte, wilde eerst niet voor gek staan door neer te hurken voor de kat, maar toen het beest kopjes tegen zijn been gaf hurkte hij neer, hield zijn arm uit zodat de kat erop liep en op zijn schouder ging zitten. Snel ging hij weer staan. Wow, wat zag hij er vast stoer uit met een kat. Niet dus. Wat beschaamd keek hij weg van Gerard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydo jun 05, 2014 9:39 am

Even wist hij niet wat te zeggen, maar besloot toch maar iets te verzinnen. "Ohh. Wat leuk." Dat klonk ook maar dom, maar wat kon Gee anders zeggen? 'Oh awesome, haal hem hierheen!' zou de haatgevoelens van die gast voor hem enkel verergeren. Toen Drake beschaamd wegkeek met de kat op zijn schouder, moest Gerard zacht en stiekem glimlachen. "Ken je die kat, dat ze zo op je schouder komt?" vroeg hij voorzichtig, rekening houdend me een bitchy antwoord. Hij begon Drake door te hebben, bitchy bitchy kalmer, again, .. Het zag er best leuk uit, die twee samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 24 years young
Work: F*ck off
Partner: Shut your b*tch mouth

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydo jun 05, 2014 9:54 am

"Ohh. Wat leuk." Drake reageerde er niet meer op. Tjaah, de tijd van zijn band was voor hem voorbij en zou nooit meer beginnen ook. Kon hij maar zijn bandleden nog eens zien. Maarjah.. Toen de kat op zijn schouders was genesteld en zachtjes spinned haar rood met witte kopje tegen zijn wang duwde draaide hij ruw zijn hoofd weg. "Ken je die kat, dat ze zo op je schouder komt?" Hij keek langzaam naar Gerard. "Njah.. Ze stalkt me.." Bromde hij en sloeg zijn armen weer over elkaar, het spinnende geluid proberend te negeren. Hij zuchtte diep en keek weer naar beneden, herrineringen van zijn band door zijn hoofd stromend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard

Gerard


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 01-06-14

Profile
Age: 37 years
Work: [Past] Lead singer of My Chemical Romance
Partner: They ship me with Frankie .-. Frerard, or something. *Sigh* Teenagers scare the living shit out of me

ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Emptydo jun 05, 2014 10:04 am

De kat stalkt hem? Fair enough. Drake wendde zijn gezicht af van de kopjes gevende kat, en in zichzelf zei qgerard 'I ship it!' waarna hij moest denken aan de fans, die hem met Frank shipte. De jongen zat duidelijk met iets te worstelen, maar Gerard wou niet vervelend over komen, dus vroeg hij maar niets. "Waarschijnlijk wil je gewoon dat ik ga." zei hij, en verplaatste zijn voeten wat. "Zit je iets dwars?" Gee's nieuwsgierigheid won het toch.

+Flut flut flut post >~<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !   ⓄⓅⒺⓃ -  What's your problem ? ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ⓄⓅⒺⓃ - What's your problem ? !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Genesis Forest-
Ga naar: