Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Safe enough?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Disneyland :)

Profile
Age: 15 years
Work: None
Partner: Try it, or no, you better don't

Safe enough? Empty
BerichtOnderwerp: Safe enough?   Safe enough? Emptyzo jan 13, 2013 9:05 am

"Sunset, nee! Alsjeblieft!" Niels' stem sneed door me heen. Natuurlijk deed het me pijn dat ik mijn broer weer teleurstelde. Maar ik wilde niet eten. Ik wilde mooi zijn, dat jongens me leuk zouden vinden. Iedereen keek me aan met een blik vol afgrijzen. Natuurlijk deden ze dat; ik was veel te dik! Ik rende richting het park, weg van de eet-tent waar Niels me naar binnen had gesleurd. Ik hoorde het grind achter me kraken en wist daaraan dat hij me achterna kwam. Hij had een betere conditie dan ik, dus lang zou het niet duren voor we weer op de grond zaten. Na vijf minuten kwamen de zwarte vlekken al voor mijn ogen, ik stuikelde over iets en kwam op de grond terecht. Niels kwam bij me staan en zuchtte voordat hij zich op de grond liet zakken. Ik ging overeind zitten, maar keek de blonde jongen niet aan. "Sunset, dit kan niet langer zo, nog even en ik kan je komen opzoeken in het ziekenhuis!" zei hij. Ik zuchtte, hij kon ook zo overdrijven. "In het ziekenhuis omdat ik te dik ben ja! Bemoei je er gewoon niet mee, het enige wat ik wil is een paar kilo kwijt, mag dat niet?" bracht ik er met een zachte stem tegen in. Niels tilt mijn kin op met zijn vingers, zodat ik hem moet aankijken. "Je bént dun. Je ziet het alleen niet." ik trok mijn hoofd weg. "En je accepteerd geen hulp." vervolgde hij. "Omdat ik geen hulp nodig heb!" met die woorden stond ik op en rende weer verder, maar voor ik het door had greep iemand me bij mijn arm en stond ik stil.

-open, je mag zelf weten of jouw personage de gene is die Sunset stopte of niet-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucian
α∂мιηιѕтяαтσя
Lucian


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 29

Profile
Age: 17 Years
Work: N00bish Writer
Partner: You never notice me, untill you want me.

Safe enough? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe enough?   Safe enough? Emptyzo jan 13, 2013 10:17 am



» Er branden een sigaret tussen zijn lippen, terwijl de donkere ogen van de jongeman rustig om zich heen keken. Het leven was simpel, saai en grijs. Er was totaal niets aan, tenminste dat was zijn mening. Er konden best dingen tussen zitten die hem wel zouden interesseerde, maar momenteel niet echt. Kellin geeuwde en haalde de sigaret tussen zijn lippen vandaan. Hij nam een teug en blies de rook uit, terwijl hij verveeld staarde naar een jongen en een meisje die duidelijk een meningsverschil hadden. Hij vroeg zich onbewust af of het broer en zus zou kunnen zijn, ze leken immers wel op elkaar.
Kellin geeuwde en rekte zich uit, gooide de peuk op de grond en stampte hem uit. Hij wilde net weglopen toen 'ie bijna omver werd gelopen door het meisje dat hij eerder had zien bekvechten. In een reflex greep hij haar arm en bracht hen beide zo doende tot stilstand. De jongeman veegde zijn zwarte haar uit zijn gezicht en keek naar het meisje, ze was mager, tè mager. Het was niet meer dan een handje botten dat hij in zijn handen had. Oh god, no. Hij wist al wat er aan de hand was. Kellin zuchtte zachtjes, maar zei er verder niets over. "Hey, alles goed?" vroeg hij rustig. Uit zijn achterzak pakte hij een nieuwe sigaret, uit zijn binnenzak een zippo en stak de sigaret aan. Hij nam een teug, blies de rook uit, wachtend op antwoord van het meisje. «

»| Mood: Bored | Company: Sunset | Words: 246 | Notes: First post with Kellin! <'3 | «
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Disneyland :)

Profile
Age: 15 years
Work: None
Partner: Try it, or no, you better don't

Safe enough? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe enough?   Safe enough? Emptyma jan 14, 2013 6:42 am

Ik keek naar de jongen die me vast hield. Hij had donker haar en een muts over zijn oren heen. De warmte van zijn hand drong door mijn dunne jas naar mijn arm, hij zou dus ook mijn koude huid voelen. Ik trok mijn arm los en zette een paar stappen naar achter. Ik meende even dat ik de jongen zacht hoorde zuchtten. "Hey, alles goed?" vroeg de jongen rustig. Niels kwam intussen ook aanlopen. Hij knikte naar de jongen. "Hai, mijn naam is Niels, en dit is Sunset, mijn zusje." zei Niels. Hij keek me aan, maar ik draaide mijn hoofd weg. Een zachte wind stak op. Niet dat die heel koud was, maar het deed mij rillen. Niet veel later zat ik te klappertanden dat ik probeerde te stoppen, maar dat lukte natuurlijk niet. Niels deed zijn jas uit en legde die over mijn schouders. De warmte van zijn lichaam zat nog in de jas, en warmde mijn lichaam op. Ik rukte de jas van mijn schouders en drukte hem tegen Niels aan. Ik wilde niet warm worden. Als ik het koud had was dat goed, want dat betekende dat mijn lihcaam meer caloriën moest verbranden om mij op temperatuur te houden. Niels zuchtte geërgert en keek de jongen even aan. Daarna pakte hij een zakje met brood uit zijn zak en gooide dat naar mij. Ik deed een stap naar achter en het zakje viel op de grond. "Één hap maar Sunset. Dat is alles wat ik vraag!" zijn stem was zacht, maar nog redelijk kalm. Ja, het begon dat hij wilde dat ik een hap nam, vervolgens zou hij willen dat ik een heel bord met lasagne op zou eten. Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Niels de jongen hulpzoekend aankeek en richtte mijn blik ook kort op de jongen.

-ik hoop dat je er iets mee kan!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Safe enough? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe enough?   Safe enough? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Safe enough?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Genesis Forest-
Ga naar: