Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This is where we meet {Sunset}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 13-01-13

Profile
Age: 19
Work: Hire me in, and you will see.
Partner: Maybe, someday.

This is where we meet {Sunset} Empty
BerichtOnderwerp: This is where we meet {Sunset}   This is where we meet {Sunset} Emptyzo jan 13, 2013 8:58 am

Lucy struinde over het normaal gesproken volle plein heen. Het was middernacht, op een doordeweekse donderdag, niemand te bekennen dus. Dat was dé tijd voor haar om op pad te gaan, ze had net haar opdracht voltooid en had haar pistool weer onder haar jas geschoven. Ze sliep nooit 's nachts, bijna altijd overdag, een paar uur. Ze zag geen redenen om overdag rond te struinen, daar waren te veel mensen, ze had een hekel aan mensen. Lucy snoof en keek om zich heen, de winkels waren allemaal dicht en het was doodstil op straat. Haar pistool voelde koel aan onder haar jas, ze kon het door haar T-Shirt heen voelen. Lucy was blij met hoe het nu was, ze had een klein appartementje en ze verdiende vrij veel geld met het vermoorden van mensen. Het vermoorden van mensen was écht te makkelijk, met één klik van je pistool was het al gebeurd. Lucy schoot vanaf verre afstanden maar miste nooit, de eerste paar keren waren niet altijd even vlekkenloos gegaan en dat wist ze. Ineens schoot het haar te binnen, het was 00:01 's nachts en ze was precies twee jaar geleden begonnen, een grijns verscheen rond haar lippen. Toen hoorde ze plotseling voetstappen achter zich en draaide zich snel om, ze greep haar pistool onder jaar jas vandaan en richtte hem op de persoon. Ze bestudeerde de persoon even, het was een jong meisje en ze was extreem dun. Lucy trok vragend een wenkbrauw op, "Wat doe jij hier zo laat?" Sprak ze achterdochtig, ze keek het meisje aan en zag dat ze niet veel te vrezen had, ze liet langzaam haar pistool zakken. "Nou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Disneyland :)

Profile
Age: 15 years
Work: None
Partner: Try it, or no, you better don't

This is where we meet {Sunset} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is where we meet {Sunset}   This is where we meet {Sunset} Emptyzo jan 13, 2013 9:42 pm

Zachtjes sloot ik de deur achter me. Het was midden in de nacht, dus de kans dat Niels zou merken dat ik weg was zou vrij klein zijn. Ik begin te rennen naar het park en na ongeveer een kwartier kom ik bij de stad aan. Daar stop ik en drink het flesje water leeg. Ik loop verder als ik voetstappen achter me hoor. Ik draai me snel om. Niels. Ik begin weer te rennen, maar natuurlijk komt Niels me achterna. Ik ga een steegje in en Niels rent er langs zonder mij te zien. Alleen staat er een meisje voor me. Ze draait zich met een ruk om en richt een zwart pistool op me. Ik druk mezelf tegen de muur, maar ze laat het wapen al zakken. "Wat doe jij hier zo laat?" Vraagt het meisje. "Nou?" Ze kijkt me aan. Ik kijk haar verlegen aan. Tja, wat moest ik zeggen? Ik vlucht omdat mijn broer wilt dat ik eet? Of ik doe altijd een jogrondje onder de maan? "Ik eh..." Begin ik. Tja en nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 13-01-13

Profile
Age: 19
Work: Hire me in, and you will see.
Partner: Maybe, someday.

This is where we meet {Sunset} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is where we meet {Sunset}   This is where we meet {Sunset} Emptydi jan 15, 2013 9:26 am

Het meisje was extreem mager en zag er niet gezond uit, ze was aan het rennen geweest. Lucy had medelijden met haar, van alle mensen die ze tegen het lijf kon lopen rende het meisje bijna tegen een huurmoordenaar op. "Ik ehh.." begon ze. Lucy trok een wenkbrauw op en keek haar even indringend aan, het meisje leek niet erg goed te pas te zijn, was ze ook een probleemkind? Zo werd Lucy vroeger genoemd "probleemkind", ze had vroeger boulimia en was behoorlijk depressief. Ze had af en toe nog steeds last van die buien die op depressie leken, maar ze waren minder sterk dan vroeger. Dit meisje kon ook nog wel eens last van Anorexia hebben, maar misschien was ze ook wel gewoon uitgehongerd. Lucy haatte mensen, maar dit meisje was geen gewoon mens, dit meisje had het ook niet makkelijk. "Je ziet er niet goed uit, kom mee, ik ga wat te eten voor je halen." Lucy keek haar indringend aan, geld had ze zat, een goede maaltijd kon dit meisje wel gebruiken. "Ik ben Lucy, sorry dat ik je liet schrikken met dat pistool van me, ik ben ehh.... huurmoordenaar van beroep. Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor." Natuurlijk was dit meisje bang voor haar. Ze was tenslotte een huurmoordenaar. Wat kon het haar ook schelen, als ze Lucy's aanbod aannam en ze samen wat gingen eten was dat voor haar eigen bestwil. Lucy liet haar blik over het lichaam van het meisje glijden, "Deze vraag is misschien een beetje direct, maar heb je een eetstoornis?" Lucy keek het meisje serieus aan, het was geen tijd voor geintjes nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Disneyland :)

Profile
Age: 15 years
Work: None
Partner: Try it, or no, you better don't

This is where we meet {Sunset} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is where we meet {Sunset}   This is where we meet {Sunset} Emptydi jan 15, 2013 8:51 pm

Heel even dacht ik iets van medelijden in de ogen van het meisje voor haar te zien. Maar dat was weg toen ze probeerde uit te leggen wat ze hier deed. Het meisje keek haar indringend aan, waardoor ik me nog meer tegen de muur duwde, ookal had ze het pistool al weggedaan. Ergens miste ik mijn boog, het was misschien ouderwets, maar ik kon schieten, en het was niet overbodig om iets van zelfverdediging bij je te hebben. "Kom mee, je ziet er niet goed uit, ik ga wat te eten voor je halen." zei het meisje. Ik schudde mijn hoofd, maar haar indringende blik maakte bang. Ze zou me toch wel kunnen dwingen om te eten met haar pistool. "Ik ben Lucy, sorry dat ik je liet schrikken met dat pistool van me, ik ben ehh.... huurmoordenaar van beroep. Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor." zei het meisje toen. Ik keek haar even met grote ogen aan, huurmoordenaar dus. Vandaar dat pistool. "Ik ben Sunset." mijn stem was zacht, misschien dat Lucy het niet eens had gehoord, maar dat wist ik natuurlijk niet. Ik zag Lucy's blik over haar lichaam glijden. "Deze vraag is misschien een beetje direct, maar heb je een eetstoornis?" vroeg Lucy toen aan me. Ik keek haar niet aan, staarde naar de grond. Had ik een eetstoornis? Nee natuurlijk niet! Daar was ik toch veel te dik voor! Hoewel iedereen in mijn omgeving zei dat ik wel Anorexia had. "Nee, natuurlijk niet" ook dit kwam zacht uit mijn mond. Zou ze het geloven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is where we meet {Sunset} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is where we meet {Sunset}   This is where we meet {Sunset} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is where we meet {Sunset}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sunset
» Vriend(in) van Sunset

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Time Plaza-
Ga naar: