Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Devi & Jake [ONLY]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyvr mei 10, 2013 7:55 am

Jake zijn zonnebril weerkaatste het licht van de zon die fel in zijn gezicht scheen. Zijn stappen gingen gelijk met de muziek die uit zijn oordopjes kwamen. Hij concentreerde zich op de stenen die eruit zagen alsof ze net nieuw waren. Maar nee, hij liep gewoon door de rijkste straat van innocent sky. Alles leek hier nieuw, de huizen, het trottoir zelfs de rioolputten. Al van een afstandje zag ik ver weg een verhuiswagen staan, zelfs al nieuwe mensen. Jake glimlachtte even en bekeek de bus. Tot nu toe zag hij niemand. Het zal vast wel z'n chique gezinnetje zijn waar hij totaal geen klik mee had Jake had de moed al snel weg laten lopen en besloot door te lopen. Dit keer wat langzamer. De zon verdween al een beetje achter de wolken en eigenlijk had hij zijn zonnebril niet eens meer nodig. Hij deed hem dan ook af waarna hij hem in zijn v-hals t-shirt haakte. Dit keer zag hij alles nog wat beter en deed hem dan ook wat herkennen. De vader van Devi. Devi had hij ontmoet in Korea, toen ze allebei nog erg jong waren. Ze waren beste vrienden en tot dat moment had Devi geen problemen ermee dat Jake homo was. Tot Jake de vader van Devi ontmoette en het hem verboden werd om nog verder contact met Devi te hebben. Jake hield zijn stap in en bleef starend kijken naar de Koreaanse man die met een grote verhuisdoos sjouwde. Hij had het kunnen weten, de ouders van Devi waren niet arm. Maar dan zou Devi er ook zijn, zijn adem stokte even. Jake besloot snel door te lopen, met zijn hoofd omlaag. Met grote stappen kwam hij langs de bus waar al gauw hij tegen iemand aan stootte. Zijn hoofd kwam omhoog en keek in de bruine heldere ogen. 'Devi..' stamelde ik terwijl ik probeerde door te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyvr mei 10, 2013 10:27 am

Het had een behoorlijk tijd geduurd voordat ze eindelijk is thuis waren, hun nieuwe thuis wel te verstaan. De grote dure zwarte range rover hield halt voor de net zo dure villa. Voor de ingang van de villa stond een verhuis wagen aan de weg. De verhuizers brachten dozen met spullen naar binnen. Een Koreaanse man, net en strak in het pak met een streng gelaat op zijn gezicht en zijn vrouw met prachtig lang zwart krullend haar ging er achteraan. Ze leidde de verhuizers de villa binnen en zeiden hen waar ze de spullen konden laten. De man en vrouw waren Akama en Shina Kwon. Een koppel die een goeie bisuiness hadden. De reden dat ze verhuist waren was dan ook daarom. Hier konden ze een nog groter bedrijf starten waar ze nu dan ook nog eens druk mee bezig waren buiten de verhuizing. Gelukkig waren ze al aardig op weg met het bedrijf, wat hun een prima inkomen zou geven om hun nieuwe thuis en hun leven te onderhouden. Buiten hun bedrijf hadden ze ook nog één zoon. Zijn naam was Devi. Een vrolijke, schattige en opgewekte jonge jongen van 18 jaar.
Hij kwam de auto uit en keek voor een moment wat onwennig om zich heen. Dit was een geheel nieuwe omgeving. Maar het kwam vast goed. Het was wel een mooie omgeving. Hij hoopte dan ook dat hij nieuwe leuke vrienden ontmoette. Davi zijn blik gleed richting de mensen van de verhuiswagen. Een lichte glimlach sierde zijn lippen. Hij was totaal niet zoals zijn vader. Nee het liefst deed hij zelf net zo hard mee. Hij liep er dan ook op af en tilde een doos op. Een van de verhuizers keek vragend op. ''U kunt dat wel laten staan, wij zijn hier voor het verhuizen'' Sprak de man tegen Devi. Devi keek van de doos richting de man. ''Noem me maar 'je' en ik help graag mee'' Reageerde Devi vrolijk. Hij liep zonder antwoord te wachten om de verhuiswagen heen en wilde richting de voordeur van de villa gaan. Echter was dat het moment dat hij tegen werd gehouden. Devi liep tegen iemand op. Devi liet van schrik de verhuisdoos vallen en verloor dan ook zijn evenwicht. Devi kwam op de grond terecht. Hij kneep zijn ogen even dicht waarna hij al snel verbaasd op keek. Zijn blik werd alleen maar verbaasder toen hij ontdekte tegen wie hij op was gelopen. Op dat moment werd zijn naam dan ook uit gesproken. ''Jake!'' Reageerde Davi gelijk met een opgewekte glimlach. Zijn donkere bruine ogen glinsterde bij het zien van zijn oude vriend. ''Woon jij hier in de buurt?'' Vroeg hij dan ook. Hij leek al bijna weer vergeten te zijn dat hij nog op de grond zat en dat de spullen die in de doos hadden gezeten om hem heen op de grond verspreid lagen. Langzaam aan viel zijn blik daar uiteindelijk dan ook op. ''Oeps..'' Sprak hij onschuldig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyvr mei 10, 2013 10:43 am

Geschokt keek Jake naar voren waarna hij met zijn pas stopte en zich omdraaide. Verlegen stak hij zijn hand uit. 'Sorry, het was niet de bedoeling.' De spullen lagen overal. Even voelde hij zich heel schuldig, waarna hij in de ogen van Devi keek en zijn vrolijk opgewekte stem weer hoorde. Devi had al snel veel intresse in hem en vroeg of hij in de buurt woonde, 'nou ehm.. soort van.' Jake sloot zijn ogen even, hij kon het niet geloven. Alsof hij hier zoveel zin in had, altijd vond hij Devi al leuk. Om nou nogmaals op hem te vallen leek hem niet zo goed idee. Zeker niet nu zijn vader hier ook rondhing. 'Sinds wanneer woon je hier?' Vroeg ik snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyvr mei 10, 2013 2:18 pm

Voor een moment had Devi zijn blik op de spullen geworpen die op de grond lagen. Boeken, houten beeldjes etc. Gelukkig zat er niets breekbaars in. Want al het breekbare in hun huis betekende tegelijkertijd ook dat het veel geld kostte. Devi had geen zin in boze ouders. Het kostte hem al moeite genoeg om ze te tevreden te houden en trots te laten zijn op hem. Want ja, perfecte ouders verwachtten een perfecte zoon. Devi zijn blik ging terug naar Jake. Hij was blij om hem te zien. Het was nou al weer een paar jaar geleden. Ongelooflijk eigenlijk dat ze elkaar na al die tijd nog zo goed herkenden. Jake stak zijn hand naar hem uit en zei hem dat dit zijn bedoeling niet was geweest. Devi schudde snel zijn hoofd. ''Het is al goed'' Reageerde hij met een glimlach op hem terwijl hij Jake zijn hand vast pakte en zich recht trok. Gelijk vroeg Devi hem of hij in de buurt woonde. Als dat zo was konden ze elkaar vaker opzoeken. Dat leek hem erg gezellig. Hij had Jake zo gemist. Jake was de enige die als een echte vriend voor hem gevoeld. Jake reageerde op zijn woorden. Echter klonk het wel wat wazig. Voor een moment keek Devi dan ook wat vragend. ''Soort.. van?'' Herhaalde hij met een flauw glimlachje zijn woorden. Hij hield zijn hoofd er even schuin bij. Devi had een wat gespierd lichaam wat hem af en toe een stoer uiterlijk gaf, echter was hij tegelijkertijd zo schattige en kinderlijk hyper.
Jake vroeg hem nu hoelang hij hier woonde. Devi knikte richting de verhuiswagen. ''Nou nog maar net, we zijn vandaag pas net aangekomen'' Reageerde Devi kalm op hem. Je kon door de uitdrukking op zijn gezicht zien dat hij enthousiast was. Eerst had hij de verhuizing nog wat ongemakkelijk gevonden. Maar nu dat Jake in de buurt scheen te wonen, in ieder geval soort van zoals Jake zelf had gezegd. Was hij weer helemaal gelukkig. Plots bedacht hij zich iets, zijn vader! Devi keek opzij naar de villa. Zijn vader was nog druk met het commanderen van de verhuizers. En dat moest ook zo blijven, hij mocht Jake niet zien. Devi tikte een verhuizer aan en vroeg hem of hij de spullen wilde opruimen die waren gevallen. Normaal zou hij dat niet snel doen, maar hij moest Jake beschermen tegenover zijn vader. Devi pakte Jake zijn hand vervolgens vast en trok hem mee achter de verhuiswagen zodat ze uit het zicht waren van zijn vader. Eenmaal achter de verhuiswagen keek hij Jake met een vrolijke glimlach in de ogen aan. ''We moeten dit vieren, zullen we vanavond iets leuks doen? Zou je me de omgeving willen laten zien?'' Vroeg Devi vrolijk aan Jake. Onbewust had hij zijn hand nog vast. Devi hoefde er niet over na te denken, hij deed het gewoon. Hij was dan ook gewoon zo blij om Jake weer te zien, hij kon dat maar niet genoeg uit drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyvr mei 10, 2013 11:10 pm

Blijkbaar kon Devi mijn vage antwoord niet waarderen, en glimlachtte dan ook even terwijl hij mij herhaalde. Verlegen lachtte ik terug, nog steeds in shock dat ik nu tegenover een van mijn beste vrienden stond en mijn vroegere crush. Zijn goudbruinige haar stond perfect omhoog, en zijn armen waren een stuk meer gespierder dan vroeger. Het leidde mij af. Al snel zag hij de grote glimlach op Devi's gezicht, hij was nog steeds zo vrolijk. Hij gaf zoveel energie aan de mensen om zich heen. Dit was de Devi die Jake kende. Daarentegen, was Jake zoveel anders. Hij was niet de jongen die altijd vrolijk was, en wanneer hij chagerijnig was liet hij dat heus wel merken. Maar Devi had z'n goed effect op hem, hij baalde toen het contact verboden werd tussen hen. Al snel sprong er waarschijnlijk iets in Devi's hoofd waardoor hij de handen van Jake vastpakte en meesleepte achter de grote verhuiswagen. Jake schrok van de aanraking en achter de wagen liet Devi Jake nog niet los. Met grote ogen keek Jake naar hem, wist hij dan nog helemaal niks van Jake. Dit moeten we vieren, kwam Devi met het idee. 'Is goed,' stamelde hij en keek ongemakkelijk om zich heen. 'Moet ik je komen ophalen?' Vroeg Jake daarna dan ook. Hij glimlachtte naar Devi, en hield zijn handen nog steeds vast. De enigste die hier gevoelens voor leek te krijgen was Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 12:16 am

Devi besefte dat hij een groot probleem had als zijn vader Jake ontdekte. Hij trok hem dan ook snel genoeg met zich mee achter de verhuis wagen nadat hij een verhuizer had gevraagd of hij de doos met spullen op wilde ruimde. Omdat Devi de zoon was van de oh zo rijke Akama ging de verhuizer natuurlijk niet tegen hem in. Nee hij ruimde netjes en gehoorzaam de doos met de spullen op en bracht deze naar binnen. Devi kwam achter de verhuiswagen tot stilstand. Met glinsterende de ogen keek hij Jake in de ogen aan. Jake was rustiger en ook wat verlegener dan hij. Maar Devi vond dat er dan ook wel schattig uit zien. Hij lachte even liefelijk naar Jake waarna hij algauw weer begon te praten. Hij was blij met hun herontmoeting en dus vond hij dat ze dat wel eens mochten vieren, en aangezien hij hier nieuw was. Waarom kon Jake hem dan niet de buurt laten zien? Misschien was er nog iets leuks om te doen. Naja als ze maar gezellig samen waren. Hoe dan ook moest hij dan wel stiekem af spreken. Zijn ouders, vooral zijn vader, mocht er niets van weten.
Devi zag hoe Jake hem met grote ogen aan keek. Waarschijnlijk moest hij wel weer even wennen aan zijn opgewekte vrolijke gedrag. Devi zijn glimlach verdween dan ook niet. Jake vroeg hem of hij hem zou komen halen. Even keek Devi om naar de villa waarna hij verder de straat in keek. Hij liet Jake zijn hand los en wees naar een hoek verderop. ''Laten we daar afspreken, vanavond rond.. 7 uur?'' Stelde Devi algauw aan hem voor waarna hij hem weer in de ogen aan keek. Kort gaf hij hem een verontschuldigend glimlachje. ''Ik zou wel willen dat je me hier kwam halen, but you know.. mijn vader'' Zei hij met een licht flauw glimlachje tegen hem. Plots legde hij zijn armen om Jake zijn hals heen en drukte zich voor een moment tegen hem aan. ''Ben zo blij om je te zien'' Zei hij al snel weer met zijn bekende vrolijke toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 12:36 am

Zie je wel, Jake was het zo vergeten. Devi's vader.. hij knikte gehoorzaam naar Devi wanneer hij voorstelde om op de hoek af te spreken. 'Ja, ik snap je,' antwoordde ik dan ook snel op Devi. Devi had zijn handen losgelaten, maar, plots voelde Jake twee armen om zijn hals heengeslagen. Zijn adem stokte in zijn keel. Devi was zo dichtbij, het voelde zo goed. 'Ik.. ik ben ook blij om jou weer te zien,' bracht Jake uit. Hij glimlachtte breed naar Devi, Devi wist hem helemaal gek te maken. Hij zat dicht tegen Devi aan, het voelde zo ongemakkelijk. Ookal, was het voor Jake zo fijn, hij vroeg zich af of Devi er niet mee zat. Had hij dan nooit het gevoel gehad dat Jake ook dan maar een keer hem leuk had gevonden. Vast wel, hij lokte hem alleen maar meer uit. Hij zuchtte onhoorbaar, en maakte zich los met tegenzin. 'Ik spreek je vanavond dan,' zei hij en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 2:51 am

Devi kon zich niet inhouden. Hij moest gewoon uiten hoe leuk hij het vond om zijn oude vakantie vriend weer te zien. Devi was dan ook wel een knuffelaar, een levend teddybeertje. Hij was graag close met zijn vrienden. Devi sloot zijn ogen even glimlachend door de woorden van Jake. ''Yey!'' Bracht hij dan ook even met een schattig stemmetje, voor de grap uit. Hij keek hem vervolgens lachend in de ogen aan. Hij zag hoe een brede glimlach op Jake zijn mond was verschenen, wat hem dan ook goed stond. Jake was homo, en dat wist hij. Echter wist hij niet dat Jake een crush op hem had, al sinds dat hij hem op vakantie had ontmoet. Hij was zo vrolijk en close tegen hem dat hem dat niet te binnen schoot. Uiteindelijk maakte Jake zich los van hem en begon dan ook over vanavond. Devi liet zijn armen zakken en knikte eens opgewekt. ''Tot vanavond!'' Reageerde hij vrolijk op hem. Hij liep vervolgens van hem weg en hielp verder met verhuizen.
De hele middag waren ze bezig met dozen in huis zetten en spullen uit pakken. Uiteindelijk was er dan het avond eten. Devi vroeg zijn ouders om toestemming om de buurt even te bekijken. Ze gingen er mee akkoord, ze wisten natuurlijk niet dat hij naar Jake ging en hij dus hier in de buurt woonde. Dat hield hij graag zo. Hij wilde Jake wel blijven kunnen zien. Zodra ze klaar waren met eten kreeg Devi de toestemming om wat voor zichzelf te gaan doen. Hij ging naar boven en haalde dozen met zijn kleding over hoop. Hij zocht naar het perfecte setje dat hij kon dragen als hij bij Jake was. Ja af en toe was hij net ene meid. Hij wilde er wel altijd goed uit zien. Uiteindelijk had hij leuke kleren bij elkaar gezocht en trok hij het aan. Hij pakte nog wat geld en zijn mobiel en ging vervolgens terug naar beneden. Hij zei zijn ouders gedag waarna hij zich naar buiten haastte. Eenmaal een paar meter van de villa vandaan ging hij algauw over op rennen. Hij hield halt bij de hoek waar ze afgesproken hadden. Met een vrolijke glimlach keek hij in het rond om te zien waar Jake vandaan zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 3:13 am

'Tot vanavond,' riep Jake nog en liep richting zijn huis. Het was in een andere wijk, niet de aller armste, maar de normale. De huizen waren niet te luxe, maar dat maakte niet uit voor Jake. Maar als hij zo met Devi omging kon hij toch aardig jaloers worden. Hij zuchtte even, hij kon er niet tegen hoe close Devi met hem was. Maar ook wel weer wel, soms had hij zelfs het gevoel dat Devi hetzelfde over hem dacht. Hij glimlachtte even en had de hele middag op zijn kamer gezeten. Na het eten vertelde die tegen zijn moeder over Devi. 'Oh, wat leuk voor je jongen.' Jake glimlachtte even, hij vertelde niks tegen zijn vader. Die band tussen hun was niet goed. Zijn vader had hem nooit geaccepteerd. Hij liet de gedachten zo snel mogelijk verdwijnen en liep rustig naar de plek waar Devi en hij hadden afgesproken. Het was toch nog wel een stukje. Jake begon even te rennen en zag vanaf een bepaald punt Devi al staan. Hij lachtte, en kwam toen naar hem toe. 'Hey!' Zei hij vrolijk, het was fijn om weer bij hem in de buurt te zijn. 'Zullen we dan maar ergens de binnenstad in? Ik bedoel, er zijn veel leuke tentjes en cafe's..' Jake hield zijn mond. 'We zien wel,' zei hij en glimlachtte lief naar Devi. Op de een of andere manier vond hij dit veel lastiger dan vroeger. 'Hoe is het nu met je?' Vroeg hij om een gesprek te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 3:30 am

Licht ongeduldig bleef Devi op de plek staan wachten waar hij met Jake had afgesproken. Hij vroeg zich af waar Jake woonde en hoe hij woonde. Wel wist hij dat niet zo'n rijk gezin had als hij. Hij zou dus wel in de gewone wijken wonen waarschijnlijk. Niet dat hij dat erg vond, nee het leek hem juist fijn knusser in plaats van zo'n grote villa. Plots hoorde Devi die ene bekende stem waar hij opgewacht had. Gelijk keek hij om en zag hij Jake zijn kant op komen. ''Hey!'' Reageerde Devi vrolijk en stak zijn armen even in de lucht. HIj zou hem nog net niet weer omhelzen. Hij kwam voor hem staan en keek hem afwachtend in de ogen aan, benieuwd naar waar Jake hem mee zou nemen. Hij stelde wat voor en Devi knikte al snel eens. ''Lijkt me leuk'' Reageerde hij vrolijk. Het leek hem leuk om de stad in te gaan, naar caféetjes en zo. Ze konden dan wat drinken en misschien wel dansen. Ja als hij iets leuk vond dan was het wel dansen en zingen. Hij had dan ook een erg goeie en mooie heldere zang stem. En hij kon perfect op het ritme dansen. Hij knikte vervolgens dan ook naar zijn 'we zien wel'. Als ze het maar gezellig hadden, dat was het belangrijkst. Hij glimlachte dan ook al gauw weer terug naar hem zodra hij hem een lief glimlachje gaf.
Ze begonnen vervolgens te lopen richting de binnen stad. Ondertussen vroeg Jake hem hoe het nu met hem was. Devi haalde zijn schouders even op. ''Eigenlijk net zoals altijd. Me ouders hebben het druk en naja, ik zie wel hoe ik me vermaak'' Reageerde Devi met een flauw glimlachje op hem. ''En jij? Gaat alles goed met jou?'' Vroeg Devi nu even wat rustiger aan hem. Maar de drukte zou wel weer komen als ze zo in de binnenstad waren, want dan zag hij natuurlijk weer van alles nieuw. Uiteindelijk waren ze er dan ook en Devi keek zijn ogen uit. Plots haakte hij een van zijn eigen armen om een boven arm van Jake en wees richting een gezellig uit ziend café waar een discotheek aan vast leek te zitten. ''Kunnen we daar heen?'' Vroeg hij vrolijk bij het horen van de muziek. Het deed hem al weer willen dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 4:03 am

Vrolijk ontving Devi Jake door zijn armen even omhoog te gooien. Jake lachtte, en begon alvast te lopen wachtend op het antwoord van Devi. Snel genoeg kreeg hij al antwoord van hem dat het goed ging, een glimlach verscheen op zijn mond. Daar was hij blij mee. 'Het gaat goed,' zei hij. Het was niet zo dat het altijd even goed ging, maar sinds vanmiddag ging het allemaal toch net ietsje beter. Hij hoorde de stad al van een afstandje, en dat betekende dat ze niet ver weg meer waren. De muziek uit alle cafeétjes was oorverdovend maar Jake was eraan gewend. Devi blijkbaar ook, want hij leek heel erg te genieten wat Jake op de een of andere manier erg vrolijk maakte. Devi haakte onderweg een arm om Jake's arm en Jake straalde. Hij wees een of ander café aan en hij knikte. 'Is goed,' zei hij. Hij kende het cafe niet goed maar het zag er gezellig uit dus Jake ging ermee akkoord. 'Je bent nog steeds zo vrolijk als vroeger,' lachtte Jake. Samen liepen ze naar het cafeétje wat er splinternieuw uitzag. De muziek was luid, en het was aardig vol. Devi had er veel zin in, hij vroeg zich af of hij wel eens dronk. Zo zag hij er niet uit, maar zo goed kende hij Devi niet eens. Hij keek naar Devi die voor hem liep. De deur ging met moeite open en Jake keek uiteindelijk even rond. Het was een ruim café, en veel mensen zaten aan de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyza mei 11, 2013 12:46 pm

Vrolijk had hij gereageerd op de komst van Jake. Hij keek dan ook erg uit naar vanavond. Hij was net nieuw in de buurt en hij zou nu al uit gaan met zijn oude vriend. Dat gaf hem een goed gevoel. Nu hoeft hij niet in zijn eentje door de nieuwe geheel voor hem vreemde buurt te lopen. Terwijl ze elkaar vroeg hoe het met hen ging kwamen ze aan bij het centrum, daar werd dan ook al snel duidelijk dat het een druk bezochte was. Over kwam geluid vandaan, wat grotendeels uit gezellig gejuich en muziek stond. Devi wist dan ook niet waar hij moest kijken. Alles vond hij interessant om te zien. De cafés, de winkels en zo ook de mensen die nu vooral uit jongeren bestonden. Enkele jongeren keken dan ook wel gelijk op zodra ze de twee jongens zagen lopen. Echter lette Devi niet op hun blikken. De vrolijke glimlach op zijn mond was voor nu dan ook op geen enkele manier weg te krijgen.
Uiteindelijk zag Devi een café die hem wel aan stond. Hij haakte zijn arm om die van Jake om zijn aandacht te krijgen en liet hem het café zien. Jake stemde al vrijwel gelijk in en zo gingen ze dan ook richting het café. Devi stond nog net niet te springen zo opgewekt als dat hij was. Devi hoorde de woorden van Jake naast zich. Hij keek opzij naar hem en lachte dan ook al gauw terug naar hem. ''Natuurlijk, ik ben weer bij jou'' Reageerde Devi vrolijk op hem. Hij keek hem glimlachend in de ogen waarna hij zich los maakte van hem en ze zo het café binnen gingen. Het was er druk, maar dat betekende dat er genoeg gezelligheid was. Tenminste daar ging Devi blind wel vanuit. Hij had dan ook geen idee dat Jake en hij door een groepje jongens in de gaten werden gehouden. Devi ging richting de bar waarna hij zich op Jake richtte. ''Wat te drinken?'' Vroeg hij glimlachend. De barman kwam ondertussen bij hen. ''Voor mij een bacardi cola'' Zei Devi algauw tegen de man. Ja Devi dronk wel alcohol, maar niet zo dat hij zich er bezopen mee maakte. Hij was al plezierig genoeg van zichzelf. De man maakte de bacardi cola klaar. Ondertussen keek Devi Jake weer aan en wachtte hij op wat hij te drinken wilde. Eerst wat drinken, daarna dansen. Zo had Devi al bedacht. Hij hoopte dan ook dat Jake dat wilde. Hij pakte al snel een hand van Jake vast. ''Laten we zo gaan dansen'' Zei Devi met een vrolijke glimlach tegen hem, zijn gezicht en ogen straalde puur plezier uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyzo mei 12, 2013 1:06 am

Samen waren ze het café in gelopen, en al gauw zei Devi of hij wat te drinken wilde. Hij knikte naar hem en glimlachtte. Bij de bar aangekomen vroeg de barman of ze wat wouden drinken. Devi bestelde een bacardi cola. Jake lachtte. 'Toe maar,' zei hij dan ook en bestelde voor zichzelf een cocktail. Devi had zijn drankje nog niet eens op en vroeg al om te dansen. Nee, hij had zijn alcohol niet eens nodig om los te komen. Daarentegen Jake wel, hij kon niet los gaan zonder straal bezopen te zijn. Misschien moest hij maar eens veranderen. Jake schudde even zijn hoofd en beet op zijn lip. Toch stond hij op en liet zich meelijden aan Devi's hand, tot hij een opmerking hoorde waar hij zich erg aangesproken bij voelde. Het kwam van een jongensgroepje die duidelijk dronken waren. Hij zuchtte en draaide zijn hoofd even om en weer terug recht in de ogen van Devi. Het is jammer dat ze Devi er zo bij betrekken. Jake hield zijn hoofd omlaag en schudde zijn hoofd. 'Devi, laat maar. Ga jij maar dansen.' Hij liet de hand los en liep terug naar de bar. Hij had dit zovaak moeten aan horen, mensen konden zien wat Jake's keuze was. Maar toch, nooit had iemand 't zo goed geaccepteerd als Devi. Devi was de perfecte vriend. Hopend dat Devi het niet gehoord had ging Jake zitten aan de bar waar hij probeerde zijn cocktail op te drinken. Hij was boos, hij kon erop af gaan. Maar wat was hij tegen 6 andere?
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyzo mei 12, 2013 5:30 am

Devi bestelde een bacardi cola. Jake wilde een cocktail. Hij hoorde Jake zijn reactie op het feit dat hij iets met drank had genomen. Devi moest daardoor dan ook wel even lachen. ''Niet lachen, ik mag dan onschuldig lijken maar ik drink ook wel eens'' Reageerde Devi gelijk op hem waarbij hij Jake dan ook een speels duwtje gaf. Hij liet zijn arm daarna weer zakken en nam het glas met de bacardi cola vast. Hij nam er een slokje uit waarna zijn aandacht al snel door iets anders werd getrokken. Namelijk de dansvloer. Hij nam nog snel een slokje waarna hij het glas al weer op de bar plaatste en een greep deed naar Jake zijn hand. Hij keek van de dansvloer vrolijk terug naar Jake en stelde voor om te gaan dansen. Zonder eigenlijk op een reactie van hem te wachten trok hij hem al mee naar de dansvloer toe. Hij wilde het nog gezelliger maken met Jake. Echter, net toen hij op het punt stond om te gaan dansen haakte Jake ineens af. Hij zei hem dat hij maar moest gaan dansen en liet zijn hand dan ook los. Devi keek even verbaasd richting hem maar merkte toen de jongens op die het blijkbaar op Jake hadden gemunt. Devi slaakte een lichte zucht. Het zou ook eens niet. Van die irritante macho jongens die homo's niet konden accepteren. Devi keek terug naar Jake maar zag dat hij al terug was gegaan naar de bar. Devi had te doen met hem. Het was niet eerlijk dat een lieve jongen zoals hij zo werd behandelt. Hij richtte zich dan ook al snel op het groepje jongens en liep naar hen toe met zijn glas bacardi cola.
Hij kwam voor de jongens staan. De jongens gingen recht staan. ''Ben je gehypnotiseerd door de homo? Ik zou maar niet met hem rond hangen, jij kan makkelijk een meisje krijgen'' Zei een van de jongens met een spottende brede grijns. Devi hief zijn hoofd iets op terwijl hij voor een moment zijn ogen vernauwde. Daarna verscheen er al snel een glimlach op zijn lippen. ''Jullie zouden beter moeten weten, iemand zo neer halen. Je kunt zo niet praten over iemand die je niet kent'' Zei Devi kalm tegen hen. De jongens begonnen spottend te lachen. ''Moet je horen! Dat jong is al misleid, word net zo gek als hij'' Terwijl ze even richting Jake keken. Devi pakte zijn glas wat strakker vast waarna hij plotseling de bacardi cola in hun gezichten smeet. Hij gaf de jongen die het meeste sprak daarna een knietje in zijn kruis. ''Laat hem met rust, zo niet dan zal ik dat ook niet met jullie doen'' Sprak Devi waarna hij van hen weg liep terug naar Jake toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyzo mei 12, 2013 5:58 am

Jake zette zijn cocktail neer nadat hij hem ophad gedronken en besloot gelijk een andere te bestellen, maar al snel draaide hij zijn hoofd weer richting de jongens. Devi. Zijn ogen werden groot en met open mond bleef hij kijken hoe Devi de bacardi cola in een van de jongens gezicht smeet, en het afmaakte met een knietje. 'Devi,' zei hij uiteindelijk. Niet veel meer kon hij uitbrengen. De jongens bleven verbaasd achter, Jake was bang dat ze terug kwamen. Dat ze Devi neerhaalde, uiteindelijk bleven ze alsnog met de meerdere. En aangezien Jake het lef niet had, was het dan allemaal tegen één. 'Dat had je niet moeten doen Deef,' zei hij terwijl hij bezorgd naar Devi keek die richting hem liep. 'Dit meen je niet..' stamelde Jake terwijl hij opstond. 'Ik blijf hier niet langer, dit brengt alleen maar problemen.' Jake draaide zich om, maar bedacht zich dat hij Devi hier niet achter kon laten. 'Kom mee,' zei hij dan ook terwijl hij bijna smeekte. Hij reek zijn hand naar hem uit maar haalde hem gelijk weer terug. Dat zou hem nog meer in problemen krijgen. Op de een of andere manier had hij zoveel respect voor Devi, maar hij had het niet moeten doen. Het is heel anders dan in Korea, hij liet zijn gedachten weer af dwalen. Uit zijn ooghoeken zag hij dat de jongen al weer opstond en dat alle koppen richting ons was gekeerd. Devi zullen ze niet pakken, maar hem misschien wel. 'Deef, please?' Vroeg hij toen. Devi had geen angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyzo mei 12, 2013 6:35 am

Devi had afgerekend met de jongens. Echter leken de jongens niet zo blij met zijn actie te zijn. Dat was dan ook niet zo gek. Maar Devi kon er gewoon niet tegen, dat ze zijn goeie vriend zo behandelde. Dat recht mochten ze niet hebben. Of ze nou dronken waren of niet. Het was doelloos en sneu. Na de jongens ging hij terug richting Jake. Echter leek hij niet zo blij met zijn actie te zijn. Niet alleen zijn houding vertelde hem dat, maar ook zijn woorden. Hij wilde dan ook zo snel mogelijk weg uit het café. Devi vond het even wat overdreven. Waarom zouden ze gaan. Ze lieten zich toch niet op de kop zitten door paar van die jongens? Maar ze waren goed voor schut gezet door Devi. Vooral omdat hij qua gezicht een schattige jonge jongen was. Maar hij had onherkenbaar veel kracht in zich. Even keek Devi om naar de jongens. Allen keken ze richting hen. Vervolgens keek hij weer naar Jake die er nogal ongemakkelijk bij stond. Uit eindelijk slaakte hij even een zucht. ''Nou oke dan, maar zullen we dan een andere plek zoeken waar we kunnen dansen?'' Vroeg Devi met een glimlach terwijl hij merkte dat Jake een hand van hem wilde vast pakken. Echter staakte hij die actie al, natuurlijk ook weer door de jongens. ''Ohw kom op we gaan wel'' Zei Devi met een flauwe glimlach tegen hem terwijl hij gelijk een hand van Jake vast pakte en hem mee trok het café uit.
Eenmaal buiten keek hij van de ingang terug naar het gezicht van Jake. ''Waar wil jij nu heen, of heb je iets anders leuks om me te laten zien?'' Vroeg Devi vrolijk aan Jake terwijl hij zijn hand maar weer los liet. Hij stopte zijn handen weg in zijn jaszakken en bleef Jake vrolijk in de ogen aan kijken. Hij bleef ondanks net gewoon net zo vrolijk. Hij zou dan ook niet snel negatief zijn. Hij wilde gewoon lol hebben, een gezellige avond met Jake. Zonder zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyma mei 13, 2013 6:58 am

Gelukkig was Jake al gauw van zijn ongemakkelijke houding verlost doordat Devi opstond en meeging. Jake knikte dankbaar en voelde al snel weer de hand van Devi. Hij glimlachtte, hij kende hem door en door. Wat zo leuk was aan hem. Nog een keer keek hij achterom, hij zag het groepje jongens niet meer. Daarna keek hij weer opzij naar Devi. Hij lachtte, en liep richting een ander café. 'We gaan wel ergens anders dansen,' zei hij en hij grijnsde. Hij keek is rond, hij was al wat losser geworden door de cocktails. Meestal pepte het hem erg op, zeker als hij met vrienden was. 'Zie jij wat? Ik bedoel je kiest niet de meest vriendelijkste clubs.' Jake lachtte en keek naar zijn vriend. Hij zag er zo schattig uit, zijn haar, zijn ogen zijn lach. Jake zag er vergeleken met Devi zoveel, sterker uit, terwijl hij zoveel zwakker was. Hij wees naar een club en wachtte niet op antwoord. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen en liet het felle licht van de borden die er bij stonden tot hem komen. 'Laten we daar heen gaan.' Hij sleurde Devi met zich mee. Hij dacht blijkbaar niet zo helder meer na. 'Dat, dat vind je toch wel goed?' Vroeg hij uiteindelijk toen ze voor de club stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devi

Devi


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 22-01-13

Profile
Age: 18
Work: Student/writer/drawer
Partner: I'll give you my best smile

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptyma mei 13, 2013 8:33 am

Devi had Jake mee uit de club getrokken, weg van de jongens en hun irritatie's en vervelende woorden. Hij wilde een leuke avond met Jake. En dat zou niet lukken als hun er waren, vooral omdat Jake er last van had. Devi kon het nog wel negeren. Maar als Jake niet blij was dan was hij dat ook niet. Hij liep dan ook met hem het café uit. Eenmaal buiten vroeg hij Jake al snel of hij misschien een andere plek wist. Een café of club waar ze toch nog hun dans en lol konden hebben. En was die er niet, dan konden ze nog wel ergens rond hangen. Gewoon buiten of waar dan ook, als ze het maar gezellig hadden. Dat was het belangrijkst. Ondertussen begon de drank al wat bij Jake te werken. Hij begon losser te worden en dat was goed te merken. Voor hij het wist had Jake al voorgesteld om naar een andere club te gaan, nadat hij hem een vraag had gesteld die hij nog niet eens had kunnen beantwoorden. Hij wachtte maar af of voor dit keer wat er komen zou. Jake wees richting een club. Devi volgde zijn vinger en kwam uit bij een club die er ook wel gezellig uit zag. Hij glimlachte al gauw vrolijk. ''Leu..'' Zijn woorden werden afgekapt door Jake die zijn hand vast pakte en hem mee trok. Devi keek even verbaasd door de plotselinge wending maar lachtte daarna al snel naar hem. Het was grappig om te zien hoe open Jake nu begon te worden. Devi zou dan ook gewoon gezellig met hem mee blijven doen. Immers was hij al in zo'n vrolijke bui.
Eenmaal voor de club kwamen ze tot halt. Nu pas vroeg Jake hem of hij het eigenlijk wel goed vond. Devi keek naar de club. Plots keek hij wat bedenkelijk en wantrouwend. Echter was dit allemaal gespeeld. Puur om Jake wat te plagen. ''Ik weet het niet hoor..'' Mompelde hij wat. ''Wat als er weer van die vervelende jongens zijn..'' Sprak hij zacht en met een zielige stem uit. Even bleef hij stil maar gaf Jake daarna al snel een duwtje en glimlachte breed naar hem. ''Natuurlijk vind ik het goed!'' Reageerde enthousiast terwijl hij vrolijk glimlachte. Hij pakte Jake al snel bij de hand vast. ''let's dance!'' Riep hij vrolijk terwijl ze club in gingen naar de dansvloer. Eenmaal daar begon Devi mee te dansen. Het ging precies op het ritme en hij deed het dan ook erg goed. Zijn ogen straalde met een perfecte glinstering puur plezier uit. Hij vermaakte zich dan ook echt wel zo met Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-01-13

Profile
Age: 19
Work: ~ Ober ~
Partner: Nobody

Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Emptywo jul 03, 2013 6:46 am

Jake
Ik stond nog steeds voor de club met Devi en keek hem wat twijfelachtig aan en zag hoe wantrouwend naar de club keek. 'Ik weet het niet hoor..' mompelde Devi met een zielig stemmetje. Daarna sloeg hij algauw om en lachtte naar hem terwijl hij goedkeuring gaf. Ik grijnsde en keek hem aan, nee het gevoel was nog niet weg voor hem. Zijn perfecte glimlach en zijn schattige gezichtje. Het enigste wat onze liefde tegenhield was zijn vader en hijzelf waarvan hij nog steeds niet wist of Devi nou op jongens viel of niet. Toch leek het soms alsof hij net zo gek was op Jake dan hij op Devi. Met een grote glimlach pakte ik weer zijn hand vast en voelde de warmte van de twee handen dicht tegen elkaar. Mijn pas werd wat sneller en voor we het wisten zaten we in de benauwde drukke club. De jongens waren even uit mijn gedachten en dat mocht voorgoed zo blijven. Al leek ik misschien zo gespierd en stoer, ik was in tegendeel tot Devi zo gevoelig en kwetsbaar. Toch kwam hij al mijn hele leven lang voor me op waardoor ik niet eens voor mezelf hoefde op te komen. Het was niet nodig, hij vulde me altijd aan. De jaren die hij weg was weet ik wat ik miste. Hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Devi & Jake [ONLY] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Devi & Jake [ONLY]   Devi & Jake [ONLY] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Devi & Jake [ONLY]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Devi Connor.
» -- Jake Brocksky

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Buitenwijken :: Weaylons-
Ga naar: