Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hello peepz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cherilynn

Cherilynn


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 05-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Holland

Profile
Age: 17
Work: Nope.
Partner: -

Hello peepz Empty
BerichtOnderwerp: Hello peepz   Hello peepz Emptydi feb 05, 2013 11:36 am

De naam is Bond, James Bond Merle. c:
Ik ben een raar, weird, gestoord persoontje van 16 jaar oud en vergeet me niet te feliciteren op 3 april want dan ben ik jarig. Verder heb ik geen huisdieren, zijn mijn hobby's computeren, computeren, computeren, lezen, computeren, slapen, computeren en computeren. Ja, ik ben een ietsiepietsie-beetje verslaafd. 8D
Ik heb geen huisdieren maar wil wel dolgraag een kat hebben die ik dan Muis ga noemen. Because I can. Helaas vrees ik dat die hoop tevergeefs is in verband met een moeder die niet zo'n kattenfan is. :c
Euh... ik ben getrouwd met mijn laptop, ik RPG graag (oh ja, dat is ook nog een van mijn hobby's), ik zeg graag random dingen en ik houd van open topics omdat... omdat ik niet weet waarom ik daarvan houd.

Nou, mocht je me willen stalken meer over me willen weten, just ask. Ik heb ook MSN en Skype dus als je de dringende behoefte hebt om me 24/7 lastig te kunnen vallen, geef ik je met alle liefde mijn persoonlijke gegevens mijn e-mail/Skypenaam. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello peepz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: In Character :: Introduction :: Yourself-
Ga naar: