Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Liv

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 27-01-13

Profile
Age: 21
Work: Student (badmeester)
Partner: Can you conquer my broken heart

Liv Empty
BerichtOnderwerp: Liv   Liv Emptyza feb 02, 2013 7:47 am

Liv Sesxa1

Liv

Zoals misschien al duidelijk was of nu duidelijk word zoek ik Liv. Het kleine zusje van Arnoud.

Geschiedenis
Arnoud groeit op in een normaal gezin. Hij heeft een oudere broer en alles lijkt van buiten af normaal te zijn. Maar alles is enkel schijn. Zijn ouders haten hem. Letterlijk haten hem. Hij is ongewild en doet alles verkeerd. Zijn vader ziet hem als een bastaard kind waar hij nooit van zou houden en zijn moeder ziet hem verantwoordelijk voor de ruzie's die er geweest zijn tussen haar en zijn vader. Hij word dan ook vaak afgeslagen door zijn moeder na dat zijn ouders weer ruzie hebben gehad. Hij leeft dan ook in een hell. Maar hij weet niet beter want hij is zo opgegroeid. Als hij wat ouder is raakt zijn moeder opnieuw zwanger. De ruzie die bij de de zwangerschap van hem zijn ontstaan beginnen opnieuw. Zijn vader gelooft niet dat het kind van hem is en zijn moeder probeert hem dan ook te overtuigen. Maar na een tijdje begint zijn het kind ook weer te haten. Het is te laat voor abortus dus het kind is vervloekt om een ongelukig leven te leiden. Arnoud is vastberaden het kindje niet het zelfde leven te geven als dat hij heeft. hij zal er voor haar zijn. en sterke band ontstaat er dan ook na dat het kindje is geboren. Arnoud leert voor het eerst wat liefde is en zijn oudes laten hem maar. Zou hoeven zij niet te zorgen voor het kind. Arnoud leert haar alles zoals praten, lopen en zelfs zindelijkheid.

Het leven lijkt niet stuk te beter te gaan. Hij kan zijn hard optrekken aan zijn zusje en omdat hij veel op haar kamer is en niet in het blikveld van zijn ouders laten ze hem ook met rust. Het gaat nu en dan nog steeds mis en word hij door zijn moeder weer mishandelt maar het is al een stuk minder dan eerst.
Mar het gaat totaal mis wanneer Liv 4 word. Zijn ouders doen geen moeite om haar op school in te schrijven. Hij neemt dan ook de voorhand en schrijft haar in op de plaatselijke school.
Als hij op een van de ouder avonden komt opdagen vanplaats zijn ouders trekt de leraar aan de bel. Ze schakelt jeugdzorg in en de bom barst thuis wanneer ze er achter komen. Zijn ouders zetten hem en Liv letterlijk op straat. Jeugd zorg neemt ze onder hun hoede en samen belanden ze in een inrichting.


Heden
In hun leven hebben ze nu al vele inrichtingen gezien in veel verschillende staten. Ze hebben er alles aan gedaan om bij elkaar te blijven en dat is tot nu toe gelukt. Hun band is er alleen maar sterker door geworden. Arnoud heeft onder tussen de volwassen leeftijd bereikt en zit nu al een tijd in het na zorg traject. Hij heeft in Mistlake een huisje gekregen en bezig een nieuw leven optebouwen voor hem en Liv. Het is hem nu aardig gelukt en Liv mag bij hem komen wonen. Er is nog wel regelmatig toezicht

Arnoud:

Liv
Liv is een meisje dat weinig vertrouwen heeft in anderen mensen. Ze verlaat Arnoud zeide bijna nooit, het liefst nooit. Ze was 4 toen ze uit huis werd geplaatst en ze is nu 10 (jonger mag ouder liever niet) Ze kent dan eigenlijk ook niemand anders goed dan Arnoud. Ze is speels en heeft het zelfde lieve en warme karakter als haar broer


Hopelijk hebben jullie genoeg aan de beschrijving hier boven en hebben jullie intressen. Het karakter van Liv mag de eigenaar zelf veder bepalen. Het uiterlijk ook.
Liv mag ook een afkorting zijn van haar volledige naam. Ik heb Arnoud nog geen achternaam gegeven dus die mag je ook verzinnen als je dat wil.
Veder is een actieve iemand wel zo fijn. Super actief hoeft ook niet maar paar keer per week posten is voldoende.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laura Lake




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-02-13

Profile
Age: 18
Work: No.
Partner: No, I can live without.

Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liv   Liv Emptywo feb 13, 2013 12:36 am

Ik wil wel,

Maar mag ik haar leeftijd naar 6,7, of 8 veranderen? 10 vind ik al best oud en ik wil eens een jong account spelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 27-01-13

Profile
Age: 21
Work: Student (badmeester)
Partner: Can you conquer my broken heart

Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liv   Liv Emptywo feb 13, 2013 6:41 am

de leeftijd is goed.
maar zou je een stukje kunnen schrijven over hoe je haar ziet
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura Lake




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-02-13

Profile
Age: 18
Work: No.
Partner: No, I can live without.

Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liv   Liv Emptydo feb 28, 2013 11:21 am

Oke, ik zie haar ongeveer zo:

Een jong meisje dat erg speels kan zijn, die het liefst wil dat arnoud bij haar blijft. Die niet snel mensen gaat vertrouwen, helemaal niet snel. behalve arnoud.

zoiets? oh en trouwens welke leeftijd vind je het beste, dan? 5,6 of 7.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liv   Liv Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liv
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: In Character :: Character Market-
Ga naar: