Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Roy

Roy


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 24-01-13

Profile
Age: 22 Jaar
Work: Barman & Singer/songwriter
Partner: I-I-I-I'm not in that love thingy *blushes*

ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Empty
BerichtOnderwerp: ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє   ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Emptyvr jan 25, 2013 10:51 am

Life is hard, love is even harder. Roy weet dat als geen ander. Hij is opgegroeid als enigskind bij zijn ouders in het Westelijke deel van de stad. Ze hadden het niet erg breed en de jongen was blij met alles wat 'ie kreeg. Hij was redelijk populair in de buurt en op school en wist kinderen stil te krijgen met zijn zang en gitaar talent.
Op dertien jarige leeftijd kreeg Roy zijn eerste vriendje. Ja, vriendje. Hij was homoseksueel. En daar begonnen alle problemen mee. Zijn ouders waren beide namelijk homofoob, ze vonden dat homo's een schande voor de wereld waren en dat lieten ze duidelijk merken. Roy's vader heeft hem daarom een paar keer flink onder handen genomen, waardoor hij nog wel eens met blauwe plekken, scharmen en af en toe een gebroken sleutelbeen of arm op school aankwam. Hij mocht zijn vriendje niet meer zien, waardoor Roy schuw en afstandelijk werd. Hij werd gepest op school door zijn geaardheid, hij werd mishandeld thuis door zijn geaardheid. In zijn achterhoofd kwam het stemmetje van zelfmoord steeds vaker aan de voorgrond, maar daar was Roy fel op tegen.

Toen de jongeman op z'n 18e verjaardag het huis verliet, kreeg hij van zijn ouders te horen dat hij nooit meer terug hoefde te keren. Roy boeide het niet zo erg, hij was toch al niet van plan om ooit nog terug te keren naar dat stinkhol.
Roy had een huisje gekocht aan de rand van Beaylons en had werk gevonden als singer/songwriter en werkte part-time als barman in Club Kiyreu. Hij leeft nu al zo'n vier jaar zo, zonder dat er ook maar iets vreemds gebeurd op zijn pad. Tot die ene avond.

Zoals gewoonlijk stond Roy achter de bar, glazen te spoelen en drankjes in te schenken, als hij merkt dat een jongeman de hele tijd naar 'm stond te kijken en met een stel andere gasten te smiezen. Roy vertrouwde het niet echt en bleef ze on opgemerkt volgen, hielt alle vier de jongens in de gate.
Al snel zag hij de jongste van de jongens naar hem toe komen en hij vroeg om een drankje en bood hem zelf ook een aan. Roy ging op het aanbod aan en al snel raakte ze aan de praat, er niet van bewust zijne wat er zou gaan gebeuren.

Het plan
Er is een groepje van vier jongens. Deze jongens leven voor een kick en hebben nu een nieuwe opdracht verzonnen. De jongste van het stel moet een homo zien te verleiden en voor onbepaalde tijd bezig houden. Daarna moet hij 'm laten vallen en de waarheid vertellen.

Maar wat gebeurd er als er ware gevoelens tussen de jongens bloeit?

Gezochte Chars
  • De leider; De leider van 't groepje jongens. Hij's klein, listig en sluw. Het is duidelijk dat hij de macht heeft.
  • De nieuweling; De nieuweling van de groep. Hij moet de opdracht doen om de homo te verleiden en voor onbepaalde tijd met hem optrekken. Hij krijgt uiteindelijk gevoelens voor Roy, ondanks dat 'ie het zelf niet wilt toegeven.
  • [De rest van de groep, nog 2 andere personen, mag je geheel zelf kiezen]


Gekozen Chars
  • Roy


Lijstje
Code:
[b]Naam:[/b] Eigen naam
[b]Bekendste Account:[/b]
[b]Welke rol;[/b]
[b]Beschrijving Char;[/b] Karakter + Uiterlijk + Eventuele andere informatie
[b]Motivatie:[/b]

Terug naar boven Ga naar beneden
Myles

Myles


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : Ergens in het boeren gat in Gelderland ;d

Profile
Age: 17 years old
Work: Barman ~ gitarist
Partner: Love is a feeling you have when you see the beauty of the one you love, I have that feeling when I smoke my cigarettes

ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Empty
BerichtOnderwerp: Re: ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє   ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Emptyza jan 26, 2013 4:43 am

Naam: Jara
Bekendste Account: Myles (Die ik ook wil voor de rol ^^)
Welke rol; Als rest van de groep of als de jongste, daar ben ik eigenlijk nog niet overuit..
Beschrijving Char; [url=https://innocentsky.actieforum.com/t20-myles]Klik[/b]
Motivatie: Het leek me wel heel erg leuk en ik wou Myles misschien biseksueel maken, dus dit leek me opzicht wel een leuk iets ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiroki




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-01-13

Profile
Age: 18 years
Work: Florist
Partner: “I can promise that every morning when you wake up, you’ll never regret being with me”

ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Empty
BerichtOnderwerp: Re: ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє   ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Emptyza jan 26, 2013 5:22 am

Naam: Panda -Als je wil weten wie ik echt ben mag je dat gerust vragen, maar het liefst blijf ik op het forum zelf zoveel mogelijk anoniem
Bekendste Account: HIRO-SAN :'D
Welke rol; Jongste
Beschrijving Char; Hiroki is een 18 jarige dude die eigenlijk niet bij zo'n groepje hoort te zitten, maar gewoon behoefte heeft aan gezelschap. Hij is lief, aardig en schattig, maar zijn ultieme zwakte is het feit dat hij geen nee kan zeggen en er bij wil horen. Al vanaf zijn dertiende levensjaar weet hij van het feit dat hij bisexueel is, al heeft hij er nooit voor durven uit te komen. Nu worstelt hij er nog steeds mee.
Motivatie: It's just awesome you know. Hiroki is hoe dan ook bi, en dus lijkt dit me wel awesome. Daarbij zie ik wel zoiets met hem gebeuren. Poor thing :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Empty
BerichtOnderwerp: Re: ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє   ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ιт'ѕ נυѕт α gαмє, α gαмє σƒ ℓσνє
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: In Character :: Storylines-
Ga naar: