Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 » ι loѕт мy ѕнoe.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Meg

Meg


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 21-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : They never were, in fact, homeless.

Profile
Age: 21 years old
Work: Nurse || Deal-maker
Partner: Hugs and puppies all around.

» ι loѕт мy ѕнoe. Empty
BerichtOnderwerp: » ι loѕт мy ѕнoe.   » ι loѕт мy ѕнoe. Emptydi jan 22, 2013 10:15 pm





» yoυ ғιɢнт тнoѕe ғαιrιeѕ! «
» Name Selma
» Age 13 jaar (05-06-99)
» Pets Een vis, genaamd Norbert.
» Things I like to do Lezen, verhalen schrijven, series kijken, films kijken, setjes maken, RPG'en.
» I'm a fan of Sherlock, Doctor Who, Supernatural, Game Of Thrones, Harry Potter, Avengers, Lord of The Rings (en de Hobbit).
» Favorite Serie Sherlock & Supernatural
» Favorite Book The Hobbit & Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
» Favorite Movie The Hobbit: An Unexpected Journey & Iron Man
» RPG's Morgandi; Castiël. Anime Wolves; Keith.

Hallo hallo, ik ben Selma ;D Ik ben dus 13 jaar oud en een huge fan-girl. Ik vind ongeveer alles wat ik lees en kijk geweldig, daarom kijk ik het ook. Ik RPG al sinds een jonge leeftijd en ik heb al best wat ervaring. Ik vind het leuk om lange posts te maken (hehe), maar ik vind korte posts ook wel fijn, het hangt er heel erg vanaf of ik genoeg inspiratie heb om meerdere (lange) posten te maken. Ik zit dus in écht heel erg veel fandoms. Ik heb tot nu toe van alle series en films waar boeken van zijn de boeken ook gelezen, behalve van Game Of Thrones (wat ik nog wil doen) want um ik hou van lezen. Ik doe sinds een jaartje ook aan fotografie, misschien dat ik ooit nog een keer wat foto's post. Verwacht er niet te veel van, mijn camera was goedkoop en er zijn heel veel betere. Het is echter wel een fijne camera, en ik ben blij met de foto's die ik maak. Ik vind acteren ook erg leuk en ik doe het graag. Wanneer ik later in mijn studentenhuisje woon, wil ik een egel genaamd Martin en een poes genaamd Voldemort. Ik wil graag richting actrice, fotograaf of styliste. Dat zou me leuk lijken.. Nou, aangezien er verder niet echt iets over mij te zeggen valt, stop ik nu maar met ratelen. Je mag altijd vragen stellen over mij of mijn interesses, en ik wil ook altijd wel een topicje met je c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» ι loѕт мy ѕнoe.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: In Character :: Introduction :: Yourself-
Ga naar: