Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lucht je hartje-topic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Meg

Meg


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 21-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : They never were, in fact, homeless.

Profile
Age: 21 years old
Work: Nurse || Deal-maker
Partner: Hugs and puppies all around.

Lucht je hartje-topic Empty
BerichtOnderwerp: Lucht je hartje-topic   Lucht je hartje-topic Emptydi jan 22, 2013 4:11 am

Hoi,

Shame on u dat dit er nog niet was D: Voor alle mensen die ergens mee zitten, iets willen vertellen wat ze dwars zit of hulp willen geven, presenteer ik u het 'Lucht je hart-topicje', voor alle verdrietige (maar ook vrolijke) zaken die in real life gebeuren. Have fun.

•·.·´¯`·.·•·.·´¯`·.·•·.·´¯`·.·•

Ik ben boos, verdrietig, gekwetst en geïrriteerd en ik ben al dat stomme lage niveau van iedereen zat. Ik word er gek van om de enige slimme te zijn, want dat ben ik en daar valt niet over te twijfelen. Toch maak ik domme fouten en ik weet niet waar het door komt. Ik ben Sanne helemaal zat, ze is dom en lelijk en ze kan niks en is een dwaas en een meeloper en ik ga me niet meer verlagen naar dat niveau, om maar niet te beginnen over Thomas. Als je een crush op iemand hebt, goed, zeg dat dan gewoon want het is overduidelijk dat je hem aanbid (domme ezel die hij is, ongelofelijk) maar ga dan niet als een domme aap meelopen en doen alsof je o zo geweldig bent want je bent niks. Ik verspil mijn tranen aan jullie twee zieligerd en ik ben het helemaal zat en ik ben niet van plan om ooit nog eens zo laag te zinken en met dit soort schroot bevriend te worden. Om nog maar niet te beginnen over het lage niveau binnen mijn klas. 'OH JIJ WILT GEEN CHOCOLADEMELK VOOR ME HALEN (omdat ik het niet MAG, ik mag de chocolademelk niet aan, iedereen geven, dat is verboden en daar krijg ik problemen mee) NOU DAN MOGEN WIJ JOU NIET MEER!!!' 'OH, SELMA LEEST EEN BOEK? IK HEB ECHT MEDELIJDEN MET JOU DAT JE NAAST HAAR MOET ZITTEN!' Alstjeblieft zeg, wat denk je dat ik van jou denk als jij de hele tijd op je stomme telefoon zit en zit te twitteren? Ik ben iedereen helemaal zat en ik word er gek van dat er niemand van niveau op mijn school zit en dat ik altijd maar bevriend raak met de domste mensen die je je kunt bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht je hartje-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto-topic~ :D
» Onzinnige onzin topic~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: General :: Out of Character :: Social Media-
Ga naar: