Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Don't mess with me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 37

Profile
Age: 12
Work:
Partner:

Don't mess with me Empty
BerichtOnderwerp: Don't mess with me   Don't mess with me Emptydi jan 22, 2013 1:31 am

Het was donker en zoals altijd voelde Scarlett zich op dat moment op z'n best. Rustig slenterde ze door het dennenbos terwijl ze rondkeek. Bang was ze niet, alleen nieuwsgierig. Nieuwsgierigheid was altijd al een van haar goede eigenschappen geweest. Scarlett vond het een goede eigenschap omdat ze dan niet snel voor verassingen kwam te staan, maar de meeste mensen vonden het irritant. Een glimlach verscheen om zijn lippen. Scarlett keek om toen ze geluid hoorde. "Hallo, is daar iemand?" haar stem klonk vast, wat nog eens bevestigde dat ze niet bang was. Ze keek nog een keer achter zich en liep toen verder. Waarschijnlijk was het gewoon een vogel of een dier geweest. Voor de tweede keer hoorde ze geritsel. Deze keer kon het moeilijk van een dier zijn aangezien die meestal wegrennen als er een mens in de buurt is."Ok, nu is het genoeg. Kom tevoorschijn of je krijgt er spijt van."

Meg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't mess with me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Buiten Mistlake :: Reakons Forest-
Ga naar: