Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [gz] Broer/zus ;3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Myles

Myles


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : Ergens in het boeren gat in Gelderland ;d

Profile
Age: 17 years old
Work: Barman ~ gitarist
Partner: Love is a feeling you have when you see the beauty of the one you love, I have that feeling when I smoke my cigarettes

[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Emptyvr jan 18, 2013 10:50 am

Hallo ^^

Isa (Aivy) en ik zoeken een derde broer of zus. Aivy & Myles zijn al broer en zus, en het leek ons leuk om nog een familielid te hebben. Het maakt niet uit hoe oud ze/hij is, Myles is 17 en Aivy 19.
We hebben eigenlijk niet heel erg veel eisen, maar het zou wel leuk zijn als hij/zij een beetje lijkt ;3 Hoeft natuurlijk niet persé, zou gewoon leuk zijn ^^
Hier een beetje over Myles;
Myles is een leuke en spontane jongen. Hij heeft ADHD en zoekt echt zijn grenzen op. Als je hem met één woord moest omschrijven; gestoord. Maar wel prettig gestoord, want hij zou nooit iemand met opzet kwaad doen. Hij rookt, drinkt en is ook niet vies van wat drugs. Vrienden en familie beteken heel veel voor hem en hij zou ze in voor geen goud willen missen.

Hier een beetje over Aivy;
Aivy heeft een heel gemixt karakter. Ze kan heel vriendelijk zijn, vooral bij mensen om wie ze geeft, maar ze kan ook een echte bitch zijn. Over het algemeen is ze erg sociaal en is ze graag met andere mensen. Het meest geeft ze om haar broertje, alhoewel ze ook grote ruzies met hem kan hebben. Ze is nog steeds bezig met over haar verleden heen komen waardoor ze soms slechte dagen heeft, maar ze laat nooit wat kwijt hierover. Zelfs haar broertje weet niet wat er gebeurd is.


Aanmeldingen:

xx ;3


Laatst aangepast door Myles op za jan 19, 2013 6:02 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stan

Stan


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 14-01-13
Leeftijd : 29

Profile
Age: 19
Work: Bartender/Drugsdealer
Partner: Blow my mind sweetheart

[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Emptyza jan 19, 2013 4:04 am

Ik zou Stan wel willen aanbieden. x)
Ik heb een voorstel topic gemaakt dus daar in kun je zien hoe hij is.
Uiteraard verander ik zijn achternaam en al als jullie hem wat vinden. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Myles

Myles


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : Ergens in het boeren gat in Gelderland ;d

Profile
Age: 17 years old
Work: Barman ~ gitarist
Partner: Love is a feeling you have when you see the beauty of the one you love, I have that feeling when I smoke my cigarettes

[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Emptyza jan 19, 2013 5:44 am

Leuk dat je je aanmeld ^^

Ik zet je in het rijtje, we wachten even of er nog meer aanmeldingen komen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stan

Stan


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 14-01-13
Leeftijd : 29

Profile
Age: 19
Work: Bartender/Drugsdealer
Partner: Blow my mind sweetheart

[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Emptyza jan 19, 2013 5:46 am

Oke is goed ;P
Dan wacht ik wel af wat het word. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Myles

Myles


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : Ergens in het boeren gat in Gelderland ;d

Profile
Age: 17 years old
Work: Barman ~ gitarist
Partner: Love is a feeling you have when you see the beauty of the one you love, I have that feeling when I smoke my cigarettes

[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Emptydi jan 22, 2013 2:57 am

Verrassend genoeg is het Stan geworden ;p

;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gz] Broer/zus ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Broer/zus ;3   [gz] Broer/zus ;3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gz] Broer/zus ;3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: In Character :: Character Market-
Ga naar: