Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Give me some sensation

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stan

Stan


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 14-01-13
Leeftijd : 29

Profile
Age: 19
Work: Bartender/Drugsdealer
Partner: Blow my mind sweetheart

Give me some sensation Empty
BerichtOnderwerp: Give me some sensation   Give me some sensation Emptydi jan 15, 2013 9:35 am

*Lucy*

Stan sloot de deur van de kleed kamer. Voor een moment keek hij omlaag naar zijn kleding. De kleding die ze zelf mochten kiezen overigens als ze achter de bar gingen. Stan droeg een wit shirt met een zwart mouwloos jasje erbij. Om zijn nek hing een zwarte stropdas en verder droeg hij een ruime spijkerbroek met enkele scheuren erin en een glimmende oorbel in zijn linker oor. Stan pakte voor een moment de kraag van zijn jasje vast waarna hij het jasje eens goed trok. ''Ready to blow'' Zei Stan met een kalme grijns waarna hij zijn jasje dan ook los liet en zijn handen in zijn broekzakken stopte. Relaxed liep hij door de hal heen richting de bar. Stan hoorde vaak genoeg mensen die een hekel begonnen te krijgen aan hun baan, het was vervelend en vermoeiende, ze moesten overwerken en noem maar op. Maar Stan kon niet klagen over zijn baan. Gratis drank en hij kon af en toe nog een dans mee pikken met een mooie dame ook. Stan voelde in zijn broekzakken. Niet alleen zijn mobiel maar ook een paar kleine zakjes raakte zijn vingers. Ja goed was hij misschien niet helemaal. Stan verdiende graag goed, en met het verkopen van drugs erbij ging dat prima. Het geluk had hij dan ook dat deze discotheek een druk bezochte was. Daardoor hoefde het ook niet op te vallen.
Stan kwam bij de deur die naar het hart van de discotheek leidde. Kalm opende hij deze en stapte hij naar binnen. Hij keek de nu nog lege ruimte even rond. Enkele serveersters en andere bar jongens waren er ook al. Stan liep naar de bar toe en kwam er achter staan. Hij begroette een paar van de andere jongens waarna het nog enkele minuten wachten was.
Uiteindelijk was het dan tijd. De jongeren stroomde de discotheek bezig en het duurde niet lang of Stan liep dan ook druk drankjes te serveren. Af en toe liep hij wel te flirten ook met een meisje als hij de tijd er voor had. Maar goed hij keek er dan ook naar uit om vanavond weer een meisje tegen te komen die hem wat uitdaging zou geven, daar hield hij wel van. Vaak kwam hij wel leuke meisjes tegen, maar een met echte uitdaging was hij jammer genoeg nog niet tegen gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me some sensation
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Binnenstad :: Clubs :: Medora-
Ga naar: