Innocent Sky
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Jay] Gapsong!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyvr jun 06, 2014 7:28 am

Een schattige jongen zat op het strand, zijn tenen begraven in het zand, en genietend sloot hij zijn ogen. De zeebries waaide door zijn haar, en haalde het overhoop. Baekhyun veegde zijn hand af aan zijn broek, en haalde die daarna door zijn haar. Momenteel was het blond, blond geverfd. De jonge Koreaan greep zijn rugzak, en haalde daar zijn rode pet uit, die hij voorzichtig over zijn hoofd trok. Natuurlijk staken er nog wat leuke lokken onderuit, en hij glimlachte even. Links stak er een oortje in zijn oor, maar rechts hing het met het draadje ovér zijn oor, zodat hij nog kon horen. Hij luisterde 'Overdose', van Exo M. Het was van zijn band, ja, maar van de andere groep. Exo M en Exo K. M zong Engels-Chinees, K zong Engels-Koreaans. Hij behoorde tot de laatste groep. Met een kleine stek van verdriet besefte hij weer dat ze nu nog maar met elven waren, nu Kris uit Exo was gestapt. Maar goed. Het Chinees deel begon weer, en Baekhyun luisterde verder, maar hoorde plots iets. "Gapsong!" riep hij uit, en keerde zich om. Oh, rustig, gewoon een jongen. "Hi." zei hij, en zijn verschrikte uitroep veranderde in een warme glimlach

+Misschien weet je wat Gapsong is, zoniet, een uitroep als je verschrikt, het je niet interesseerd of je wilt sorry zeggen ;3 In dit geval het eerste ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: ♫ 19 ♫
Work: ♫ singer - Band: Boyfriend ♫
Partner: I’m your boyfriend, I’m your boyfriend You’re my girlfriend, you’re my girlfriend ~

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyvr jun 06, 2014 8:03 am

Een vrolijke uitdrukking stond op het gezicht van de jongeman, die druk aan het videochatten was met een van zijn goede vrienden. Hij lachtte af en toe, zijn blote voeten in een relaxt tempo over het warme strandzand bewegend. Hij grinnikte breed, zijn haar dat overduidelijk geverfd was zoals altijd, nouja.. Bijna altijd, in model. Even duwde Jay zijn pet wat naar beneden, tegen de felle zon. Weer lachte hij breed door een grap die de jongen, die bovendien ook nog zijn mede-bandlid uit de band Boyfriend waarmee hij aan het videochatten was, maakte. Uiteindelijk zei de jongen dat hij weg moest, wat Jay kort liet knikken en zwaaien. "Byee!" Riep hij vrolijk, eindigde het gesprek en deed zijn telefoon uit. Toen hij gezoem hoorde keek hij met een opgetrokken wenkbrauw op, en zag twee bijen dichtbij zwemmen. Hij maakte een sprongetje achteruit, liet een geschrokken geluid horen en boog achteruit toen de bijen zijn kant op vlogen. Hij boog zo ver naar achteren, dat hij uiteindelijk zijn evenwicht verloor en plat op zijn rug viel. Gelukkig waren de bijen wel weg.. Hij fronste. Niet door de bijen, maar door een stem die "Gapsong!" Riep. Snel zat hij overeind, pakte zijn pet op en wreef het zand er af. Hij keek om, en keek recht in het gezicht van een jongen. Even was hij nog overdonderd door zijn val, maar toen hij zich had hersteld keek hij snel weer vrolijk. Zijn tas had hij ook laten vallen, maar daar keek hij niet naar. Toen hij het gezicht van de iets oudere jongen voor hem had gezien, viel zijn mond open "ehh?!" Riep hij, zijn ogen groot terwijl hij snel op zijn knieën ging zitten. "Omg omg omg! Jij bent van Exo!" Riep hij luid, het haast niet gelovend, en liet even een enthousiaste piepje horen terwijl hij zijn handen in enthousiasme tot vuisten balde. Toen hij merkte hoe druk hij was trok hij even geschrokken zijn wenkbrauwen. "Ohw, Mianhe... Ik bedoel ehh, sorry." Hij wreef awkward over zijn achterhoofd nadat hij snel de pet weer had opgezet. Ugh, soms was hij véél te druk.. Wat een goeie eerste indruk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyvr jun 06, 2014 8:37 am

Met een brede glimlach keek hij de jongere persoon aan. "Ja, inderdaad, ik ben heel erg gelukkig dat ik van Exo zijn mag en kan." antwoord hij vriendelijk, en keek daarna bezorgd de ander aan. Hij was op zijn rug gevallen, niet? Snel veegde hij zand van zijn broek af, en deed zijn oortjes uit. Met een paar snelle bewegingen zette hij zijn mobiel af."Gaat het? Ik ben Baekhyung, trouwens, jij? Wacht .." Hij stond op, en liep richting de jongen. Hij stak zijn hand uit om hem recht te helpen. "Ken ik jou van Boyfriend?"

+Kort, sorry ;3
+I like his smile now ;33
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: ♫ 19 ♫
Work: ♫ singer - Band: Boyfriend ♫
Partner: I’m your boyfriend, I’m your boyfriend You’re my girlfriend, you’re my girlfriend ~

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyvr jun 06, 2014 5:31 pm

"Ja, inderdaad, ik ben heel erg gelukkig dat ik van Exo zijn mag en kan." Jay grijnsde breed, en nog wat scheef. Alle leden, dus ook hemzelf van hun band, hadden idolen. Onder andere waren dat Exo M en Exo K. "Gaat het? Ik ben Baekhyung, trouwens, jij? Wacht .." Hij knikte hevig op de vraag waar Bakehyun mee begonnen was, en volgde hem met zijnn blik toen hij ging staan en naar hem toe liep. Baekhyun stak zijn hand naar Jay uit. "Ken ik jou van Boyfriend?" Voor de tweede keer viel Jay's mond open. "Jij kent.. Onze band..?" Vroeg hij in ongeloof, tergelijkertijd de hand van de ander pakkend zodat hij recht kon staan. "Oh, Ik ben Jay trouwens!" Hij glimlachte breed en enthousiast.

-yay :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 2:07 am



Damn, dat was wel een lastige vraag. "Nou, euhh, kennen .." hij wreef beschaamd over zijn achterhoofd. "Ik weet wie jullie zijn, maar echt nummers van jullie ken ik niet .." gaf hij toe, en zijn wangen kleure licht rood. Jay, zo heette hij dus. "Jay, leuke naam," glimlachte Baekhyun. Toen klonk er plots "Ooooh she wants me, ooooh she gots me, oooh she hurts me, ..", en ietwat beschaamd zocht Bae zijn mobiel in zijn broekzak. Hij had vast perongeluk op 'play' geduwd, en nu de oortjes niet instaken klonk dat best luid. "He .. Gapsong .." Zijn obsessie met dat woord werd soms vervelend, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: ♫ 19 ♫
Work: ♫ singer - Band: Boyfriend ♫
Partner: I’m your boyfriend, I’m your boyfriend You’re my girlfriend, you’re my girlfriend ~

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 3:17 am

"Nou, euhh, kennen .." Jay bleef glimlachen. "Ik weet wie jullie zijn, maar echt nummers van jullie ken ik niet .." Hij lachtte bij het roodkleuren van baekhyun wangen "Dan ken je ons dus wel! A-we-some!" Jay duwde snel zijn eigen pet wat naar achteren. Toen Baekhyun hem vertelde dat hij zijn naam leuk vond bloosde hij glimlachend. Een fronsje liep op zijn gezicht toen hij muziek hoorde. Hij opende zijn mond meteen en vervolgde eht liedje, nouja, de volgende zin dan. "Joha deouk galmanghago isseo~" zong hij. "Someone call the doctor nal butjapgo malhaejwo~" hij lachtte vrolijk en keek grijnzend toe hoe de jongen in zijn broekzak zocht. "He .. Gapsong .." In zichzelf lachte hij weer. Hij lachtte Baekhyun niet uit, hij vond het er gewoon grappig uitzien. Jay bleef breed grijnzen.


Laatst aangepast door Jay op za jun 07, 2014 4:23 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 3:24 am

Lachend hoorde Baekhyun aan hoe Jay de tekst vervolgde, en nadat hij het af had gezet, keek hij op naar de jongen. "Mhah, awesome dat je de tekst kent." glimlachte hij, en keek Jay aan. Grinnikend merkte hij op dat Jay en zowel hij een pet een geverfd haar hadden. De zon brandde fel, en met de rug van zijn hand wreef Baekhyun over zijn vorhoofd. "We kunnen daar iets gaan drinken, mocht je willen?" stelde hij Jay voor, en wees naar een strandhutje, een beetje verderop. "Dan grits ik mijn spullen even samen, en dan kunnen we gaan?" Vragend keek hij de precies eeuwiglachende jongen aan.

+Baesung, wa's dat, en ship van Baekhyun en Daesung jah xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: ♫ 19 ♫
Work: ♫ singer - Band: Boyfriend ♫
Partner: I’m your boyfriend, I’m your boyfriend You’re my girlfriend, you’re my girlfriend ~

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 4:22 am

+wow dafuq XD ik had et niet eens door o_o *awkward laughter en bewerkt het snel*

"Mhah, awesome dat je de tekst kent." Hij lachtte vrolijk en prutste even aan zijn ketting. "We kunnen daar iets gaan drinken, mocht je willen?" Jay keek naar het strandhutje toen Baekhyun daar naartoe wees. Hij lachte schaapachtig. "Graag! Ik heb best dorst." Hij knikte vrolijk.  "Dan grits ik mijn spullen even samen, en dan kunnen we gaan?" Hij knikte weer, en sloeg zelf zijn tas over zijn schouder.  Hij voelde zijn telefoon trillen en pakte hem snel, deed hem aan en nam op "Hoi!" Riep hij vrolijk, aangezien hij het nummer al had herkend.  "Mhmm.. Eh? Echt? Oh awesome! Tot laters!" Het korte gesprek werd weer geëindigd. "Sorry" mompelde hij voor het bellen met gezelschap.  "Er komen twee bandleden hierheen. Ze waren een tijd naar Zuid-Korea en komen nu terug." ij glimlachte "In de avond pas, hoor." Hij lachte (alweer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 4:57 am

Terwijl Baekhyun zijn spullen pakte, hoorde hij Jay bellen, en zeggen dat twee bandleden langs gingen komen. "Oi, leuk!" glimlachte de jonge Koreaan, en had hij zelf een steek van eenzaamheid dat hij hier alleen zat, zonder bandvrienden. Hij begon Kai enzo best te missen, en bekeek snel, en onopmerkbaar zijn achtergrond van zijn mobiel. Een groepsfoto van hen, zonder fake smiles voor een shoot, neeh, een backstage groepsfoto in hige kwaliteit. De vriendschappelijke, liefhebbende, lachende gezichten die hem aankeken, lieten tranen opkomen in zijn ogen. Vlug duwde hij op de 'uit'-knop, en bleef even hard naar zijn spullen staren, tot de tranen opgedroogd waren in zijn ooghoeken. Daarna keek Baekhyun op, naar Jay, en glimlachte kort. "Wie komen er, als ik je dat mag vragen?" Hij trok zijn rugzak op zijn rechterschouder, en wandelde al een paar passen naar de hut toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: ♫ 19 ♫
Work: ♫ singer - Band: Boyfriend ♫
Partner: I’m your boyfriend, I’m your boyfriend You’re my girlfriend, you’re my girlfriend ~

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyza jun 07, 2014 8:55 pm

Hij knikte instemmend met wat de jongen zei en grinnikte vrolijk. Snel deed hij zijn telefoon uit, dit keer helemaal uit zodat niemand hem meer kon bellen. Toen hij opmerkte dat het stil werd keek hij naar Baekhyun. Dacht hij nou even tranen te zien? Bezorgd keek hij hem aan. "Gaat het wel?" Vroeg hij meteen toen Baekhyun weer opkeek. Toen de jongen was beginnen te lopen en vroeg wie er kwamen, liep Jay met hem mee. "Donghyun en Jeongmin." Antwoordde hij lichtjes glimlachend, maar nog steeds een bezorgde blik in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baekhyun

Baekhyun


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-06-14

Profile
Age: {22 years young}
Work: {Singer in Exo K}
Partner: {Gapsong!}

[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Emptyzo jun 08, 2014 3:49 am

Baekhyun haalde zijn schouders op bij Jay's eerste vraag. Nee, het ging niet, hij mistte zijn vrienden. Tot zijn opluchting merkte dat de ander hem mee volgde, en ook antwoorde. "Hehe, leuk voor je," zei hij vriendelijk, de bezorgde blik in de negentien jarige zijn ogen negerend. Even wandelde hij wat verder in stilte, en zijn gedachten dwaalde af. Naar de interviews die ze deden. Naar die show waar ze een voor een knipoogde, hoe hij als een idioot kip at. Hoe een van zijn vrienden met zijn mond zijn mouw op wou trekken. Hij dacht aan Kris, aan Kai, Luhan, aan iedereen. Toen keek hij om naar Jay, en besloot dat hij niet moest doen of de jongen niets doorhad. "Ik mis hen, dat is al." zei Baekhyun, en terwijl besefte hij hoeveel hij over zou hebben voor een groepshug met Exo. Hij hurkte even neer, en tekende het Exo logo in het zand, maar na een paar tellen spoelde de zee eroverheen, en liet een natte bodem achter. Even zuchtte de blonde jongen diep, en ging weer rechtstaan. "Ik mis het als zij 'gapsong' roepen, om met hen te praten, te lachen, te zingen, ik wil .." Hij wreef even met zijn duim en wijsvinger over zijn gesloten oogleden. "Ik wil simpelweg gewoon bij hen zijn." Met tegenzin trok hij zijn pet dieper, zodat er meer haar voor zijn ogen hing, en de opkomende tranen iets minder opvielen. "Niet dat ik jou niet leuk vind, ik bedoel .." Diep zuchtend gaf hij zichzelf een tik tegen zijn hoofd. "We zijn gewoon Exo, ik heb hen nodig. Ze zijn als broers. Zeker nu Kris weg is heb ik hen nodig."

+Mijn best gedaan op een lange post, hoop dat dit de laatheid goedmaakt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Jay] Gapsong! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Jay] Gapsong!   [Jay] Gapsong! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Jay] Gapsong!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Innocent Sky :: Buiten Mistlake :: Honeycave Beach-
Ga naar: